Κυριακή 18 Αυγούστου 2019

Ένας χρόνος Drastiria!


Ναι, καλά είδατε! Σήμερα είναι τα πρώτα γενέθλια αυτού του ιστολογίου. Πέρασε ήδη ένας χρόνος από τη δημιουργία του drastiria.blogspot.com. Ένας χρόνος με αναρτήσεις θεμάτων που με ενδιαφέρουν, αφού σκοπός του ιστολογίου είναι να λειτουργήσει ως προσωπικό ημερολόγιο των ενδιαφερόντων μου. Έτσι, κάνω -για παράδειγμα- αναρτήσεις σχετικές με τις σειρές και ταινίες που παρακολουθούμε με τον άντρα μου, ώστε να τις βλέπουμε αργότερα και να λέμε "α ναι, το είδαμε κι αυτό". Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά και να δούμε τις αναρτήσεις που έγιναν τον έναν αυτό χρόνο.


Τα θέματα των αναρτήσεων τη στιγμή αυτή που γράφω την ανάρτηση είναι όπως φαίνονται παραπάνω. Το νούμερο δίπλα από κάθε θέμα αντιστοιχεί στον αριθμό των αναρτήσεων που έχουν γίνει ως τώρα. Τα θέματα βρίσκονται στα δεξιά του ιστολογίου μου. Ως νέα μανούλα ( σε λίγες μέρες η κορούλα μου γίνεται ενός έτους), τα θέμα της μητρότητας ήταν εκείνο που με απασχόλησε κυρίως. Πρόκειται για ένα καινούριο και πρωτόγνωρο κεφάλαιο στη ζωή μου και την οικογένεια μου. Ουσιαστικά, πρόκειται για την ευτυχία μου!Το Ημερολόγιο της μανούλας, λοιπόν, έχει 13 αναρτήσεις τον πρώτο χρόνο. Αυτές είναι οι παρακάτω(πατήστε πάνω σε καθεμία για να τις δείτε αναλυτικά):
  1. Η Εγκυμοσύνη μου!
  2. Γεννήσαμε!
  3. Βαλίτσα Μαιευτηρίου!
  4. Προετοιμασία σκύλου για την άφιξη του νεογέννητου!
  5. Τα πρώτα παιχνίδια του μωρού μου!
  6. 10 Παιδικά Χριστουγεννιάτικα Τραγούδια!
  7. Μωρό και Προϊόντα Πρώτου Τριμήνου!
  8. Μουσική και ήχοι για το μωρό μου!
  9. Μανούλα πρώτη φορά στα Τριάντα Τρία μου χρόνια!
  10. Χρήσιμα και μη στο Πρώτο Εξάμηνο του μωρού μου!
  11. Τα κιλά της εγκυμοσύνης!
  12. Το δώρο της Αχτίδας για το Σπουργιτάκι μου!
  13. Αποστείρωση, μπιμπερό, πιπίλες!

Το δεύτερο σε αναρτήσεις θέμα είναι το Σπιτικό και Ομορφιά. Μου αρέσει πολύ η οργάνωση του χώρου και ειδικά του σπιτιού μου. Αγαπώ το μαγείρεμα, με το οποίο ελάχιστα ασχολήθηκα τον χρόνο αυτόν που είμαι μανούλα. Βέβαια, ασχολήθηκα ελάχιστα και με το διάβασμα, αλλά αυτό δεν είναι ούτε επί του παρόντος ιστολογίου, ούτε επί της στιγμής αυτής. Παρακάτω είναι οι αναρτήσεις που έκανα σχετικά με το θέμα του Σπιτικού&Ομορφιάς. Πρόκειται για την αγαπημένη μας πίτσα, τα φιογκάκια και τη ζαμπονοτυρόπιτα. Τις μπριζόλες δε τις έφτιαξα ξανά, παρόλο που ήταν πολύ νόστιμες. Το αρωματικό ντουλάπας δε με ενθουσίασε ιδιαίτερα, καθώς έφερε αποτέλεσμα μεν, αλλά σε μερικές περιπτώσεις, σε συνδυασμό με την υγρασία που είχα στη ντουλάπα, έμεινε σημάδι σαν λαδιά σε κάποια ρούχα που είχαν έρθει σε επαφή με το σαπούνι. Οι σακούλες μου έχουν γίνει απαραίτητες και είναι φοβερές. Η εξοικονόμηση χώρου που μου προσφέρουν είναι τρομερή! Ο υποτόνος της επιδερμίδας με βοήθησε να βρω ακριβώς τα χρώματα που μου ταιριάζουν. Τα αντηλιακά αυτά προμηθεύτηκα και φέτος.
Το τρίτο θέμα μας έχει να κάνει με διάφορες αναρτήσεις, οι οποίες είναι κυρίως έκτακτες. αυτό σημαίνει πως οι αναρτήσεις αυτές προέκυψαν για κάποιο λόγο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ανήκουν σε κάποιο από τα θέματά μου. Διάφορες αναρτήσεις:
  1. Σκοπός δημιουργίας του ιστολογίου!
  2. Σκέψεις και Εικόνες - Αύγουστος Σεπτέμβρης!
  3. Καφέ χρώμα, καφές, κάστανα και αγορές σε καφέ αποχρώσεις!
  4. Αϊ Βασίλης εκ Καππαδοκίας!
  5. Επέτειος του ΟΧΙ!
  6. Εκφράσεις με ξύλο και η σημασία τους!
  7. Παράξενα Έθιμα Χριστουγέννων!
  8. Κάλαντα Χριστουγέννων!
  9. Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα!

Στις σειρές&ταινίες περιλαμβάνονται κάποιες από αυτές που παρακολουθήσαμε ο άντρας μου κι εγώ όλον αυτόν τον χρόνο και ανήκουν στις αγαπημένες μου. Αυτές είναι:
Στη θεματική ενότητα "Διαδίκτυο" έχω αναρτήσει μερικά παιχνίδια που συνήθιζα να παίζω και μου άρεσαν πολύ, καθώς κι εφαρμογές που με διευκόλυναν πολύ. Οι τέσσερις αναρτήσεις για το διαδίκτυο είναι οι παρακάτω:
Στο θέμα της Μυθολογίας περιλαμβάνονται αναρτήσεις σχετικά με τους Ολύμπιους θεούς και βιντεάκια που δημιούργησα η ίδια σχετικά με αυτούς. Έτσι, έχουμε τις εξής αναρτήσεις:
Πάντα είχα τη συνήθεια να φωτογραφίζω τα πλεκτά που δημιουργούσα. Μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα μόνη μου, κάτι που σήμερα επίσης θεωρώ πολυτέλεια, λόγω του μωρού. Μερικές αναρτήσεις σχετικές με το πλέξιμο και άλλες μου δημιουργίες είναι:
  1. Η αγάπη μου για το πλέξιμο!
  2. Δημιουργίες για το μωρό!
  3. Πλέκω χριστουγεννιάτικα στολίδια!
  4. Πλεκτές χριστουγεννιάτικες διακοσμητικές κάλτσες!
Πόσο μου αρέσουν οι χοροί και τα τραγούδια! Αγαπώ την παράδοση, "κουβαλάει" τόσο πολιτισμό πάνω της! Μου αρέσει η παράδοση η ελληνική κι όχι μόνο. Κάθε πολιτισμός έχει κάτι να πει, κάτι να δώσει. Δε θα μπορούσε, λοιπόν, να λείπει από το ιστολόγιό μου θέμα σχετικό με τους χορούς και τα τραγούδια. Και φυσικά η αρχή έγινε με την αγαπημένη μου Καππαδοκία. Δεν έχω ρίζες από εκεί. Η μισή κατάγομαι από τα παράλια της Μικρά Ασίας. Αγαπώ τη Καππαδοκία, τους χορούς, τις παραδόσεις της, τη δύναμη που έχουν επιδείξει οι Έλληνες Καππαδόκες ανά τους αιώνες, την αντοχή τους, την επίμονη διατήρηση του ελληνικού στοιχείου παρά τις αντιξοότητες. Δυο αναρτήσεις για το θέμα χοροί&τραγούδια τον χρόνο που πέρασε:
  1. Το μεγαλείο του χορού!
  2. Χοροί Καππαδοκίας!

Ξανακοιτάζοντας την ανάρτηση αυτή, παρατηρώ ότι είναι πολύ μεγάλη, αν και δεν είμαι υπέρ των μεγάλων αναρτήσεων. Και οι αναρτήσεις που έχω κάνει αυτή τη χρονιά είναι πολλές. Στόχος μου για φέτος είναι να κάνω λιγότερες αναρτήσεις. πιστεύω πως μία-δυο αναρτήσεις τον μήνα είναι ικανοποιητικός αριθμός. Τι λέτε κι εσείς;

Σας ευχαριστώ που με συντροφεύετε στη μπλογκογειτονιά κι επισκέπτεστε το μπλογκόσπιτό μου! 

















10 σχόλια:

anagnostria είπε...

Αγαπητή drastiria, από μια blogger που το blog της συμπλήρωσε πρόσφατα 13 χρόνια ζωής, δέξου θερμές ευχές για τα δικά σου γενέθλια. Εύχομαι υγεία και μακροημέρευση τόσο σε σένα όσο και στην ιστοσελίδα σου. Με την αγάπη μου,anagnostria.

Giannis Pit. είπε...

Καλορίζικο το σπιτικό σου Ειρήνη. Χρόνια του πολλά. Είναι δικό σου πνευματικό δημιούργημα. Να σου ευχηθώ τα καλύτερα για αυτό. Απολαμβάνω τη συντροφιά του και τα θέματα που μοιράζεσαι μαζί μας. Έχουν, το καθένα, τη δική τους χρησιμότητα.
Να είσαι καλά για ότι όμορφο μας χαρίζεις.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Μα τι ωραία και αναλυτική ανάρτηση
μου άρεσε πολλά ο τρόπος παρουσίασης
να το χαίρεσαι και να το απολαμβάνεις το μπλογκόσπιτο σου - ακόμα ένα δημιούργημα σου
και να σου χαρίζει μόνο όμορφες και ωραίες στιγμές
η αγαπημένη μου ενότητα σου είναι η μυθολογία μου αρέσει πολλά και μένα

koulapan είπε...

Kαλό δροσερό βράδυ drastiria ! :) Συγχαρητήρια για την δημιουργία του όμορφου ιστολογίου σου .
Πολύχρονη να είστε με καλές ιδέες και αναρτήσεις .Είναι ωραίο να ασχολείσαι με ότι σου αρέσεικαι ενδιαφέρεσαι . Εγώ βρίσκω ενδιαφέροντα ΄θέματα και με αυτή την ανάρτηση ανατέχω γρήγορα στις αναρτήσεις σου . Καλώς σε βρήκα , εύχομαι υγεία , δημιουργία να χαίρεσαι ότι αγαπάς !! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού !!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ευχομαι πολλα ακομη χρονια γλυκια μου
να εισαι καλα

φιλακια

Natassas blog tips είπε...

Να το χαίρεσαι το blog σου και να γράφεις κι άλλα περισσότερα θέματα

Mia είπε...

Πανέμορφες αναρτήσεις το χρόνο που πέρασε, Ειρήνη μου. Με το καλό να σε έχουμε στη μπλογκογειτονιά μας πολλά πολλά χρόνια ακόμη. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Επέστρεψα από τις διακοπές.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Σου ευχωμαι Ειρήνη μου να είσαι εδώ για παρα πολλα χρονια μια και εισαι πρωτακι..εδω και νεα μανουλα.. ολα ομορφα να ειναι στην ζωή σου.. να χαιρεσαι το μωρακι σου και να γραφεις εδω στον δικο σου χωρο ότι εσύ θελεις να μεινει στον χρονο.. ενα μπολκ σιγουρα μπορει να το κανει αυτό.να σε γυριζει στα ομορφα που εχειε κανει...και που σε κανουν χαρουμενη..
Να περνας ομορφα να βρισκεις αφορμες να γιορταζεις εστω και με απλα πραγματα..ναι να νιωθεις καλα..
Καλο σου μηνα ..καλο φθινώπορο .. φιλακιααααα!! 😘 😊

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τώρα γύρισα, τώρα επισκέπτομαι το σπιτάκι σου για να δω πως γιορτάζεις ένα χρόνο! Εγώ τον Ιούλη έκλεισα 11 στο χώρο αυτό, δηλαδή..γέρασα..γιαγιά των μπλοκ!!!Καλό μήνα λοιπόν και καλό Φθινόπωρο θα πω με..λαχτάρα για δροσιά!

ANNA FLO είπε...

Αν και ήλθα καθυστερημένη λόγω απουσίας μου, εύχομαι χρόνια πολλά και δημιουργικά στο μπλογκάκι σου. Σ'ευχαριστούμε που είσαι πλάι μας και γίναμε όλοι μια συντροφιά. Θεωρώ τιμή μου που είμαι φίλη του μπλογκ σου
Να τα εκατοστήσει και η μικρή σου. Να τη δεις όπως επιθυμείς
Καλό γλυκό σας μήνα
Τα φιλιά μου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...