Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Sims Freeplay!


Οι περισσότεροι από εσάς θα γνωρίζετε αυτό το εξαιρετικό παιχνίδι που ονομάζεται "Sims", ένα από τα πρώτα κλασικά παιχνίδια προσομοίωσης που έχουν υπάρξει. Το "Sims freeplay"είναι το αντίστοιχο για κινητά και είναι θαυμάσιο. Προσωπικά, παίζω αυτό το παιχνίδι πάρα πολύ καιρό, με ελάχιστα διαλείμματα.



Στο "Sims freeplay" μπορείς να δημιουργήσεις ολόκληρες πόλεις ή μεγάλες γειτονιές, να ολοκληρώνεις διάφορες αποστολές και κάθε ήρωας να ξεκινά το δικό του μοναδικό χόμπυ. Κάθε ήρωας μπορεί να εργάζεται σε διαφορετική δουλειά, να παίρνει προαγωγή και σε κάποιες δουλειές σου δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχεις ενεργά, αναβαθμίζοντας τόσο τον παίχτη σου, όσο και το επίπεδο της συγκεκριμένης εργασίας.



Σε αντίθεση με το κλασικό "sims", στο "sims freeplay" δε χρειάζεται να τους ταΐζεις συχνά και να κάνεις διάφορα ώστε να τους κρατάς ευτυχισμένους σε καθημερινή βάση. Έτσι, έχεις τη δυνατότητα να ασχοληθείς με ένα σωρό άλλα ενδιαφέροντα πράγματα και να οδηγηθείς σε νέες συναρπαστικές ανακαλύψεις. 



Άνετα θα μπορούσα να ισχυριστώ πως αυτό είναι μακράν το αγαπημένο μου παιχνίδι. 
Ποιο είναι το δικό σας;

5 σχόλια:

Maria Pirgianaki είπε...

Η χαρά για μικρούς και μεγάλους είναι τα παιχνιδια.Σεμενα ο χρόνος είναι περιορισμένος οπότε τα βλέπω να παίζουν άλλοι. Πολύ όμορφο το blog Σου!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πρωτη φορα το βλεπω αυτό το παιχνιδι φαινεται ενδιαφερον αν εχεις χρονο να αφιερωσεις σ αυτό..!!
Διαβαζω οτι εισαι νέα μανούλα .. να σου ζησει το μωρακι σου και να είσαι παντα χαρούμενη..
Καλως σε βρηκα.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις Ειρηνη μου φιλακιααα

Τριανταφυλλένια είπε...

Αγαπημένο το Sims free play και ακόμη πιο αγαπημένοι οι Sims! Τους παίζω από 18 ετών από το 2003 που απέκτησα υπολογιστή! Έχω κάνει ξενύχτια για να μεγαλώσω τις οικογένειες, έχω κάψει εγκεφαλικά κύτταρα... ουκ ολίγα!!! Στο tablet αναγκάστηκα να τους βγάλω γιατί χαλούσα μεγάλο ποσοστό του χρόνου μου στο παιχνίδι!!! Και δικό μου αγαπημένο το Sims!!!

Mia είπε...

Ειρήνη μου, δεν παίζω παιχνίδια στον υπολογιστή, όμως αυτό φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Όταν βρω λίγο χρόνο, μου αρέσει να παίζω Mahjong που λατρεύω! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

Woman in Blogs είπε...

Πέθανα μια φορά που έπαιξα και όπως καταλαβαίνεις είμαι σε σοκ από τότε!!!
Χι,χι!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...