Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Η αγάπη μου για το πλέξιμο!

Πριν από 7 χρόνια περίπου θέλησα να μάθω να πλέκω με βελόνες και βελονάκι και τα κατάφερα μέσα από βίντεο εκμάθησης που έβρισκα στο youtube και κάποια βιβλία και περιοδικά. Απο τότε άρχισα κι εγώ να πλέκω διάφορα πράγματα, ακόμη και να δημιουργώ τα δικά μου βίντεο εκμάθησης. Μαζί με τη δημιουργία αυτού του ιστολόγιου, αποφάσισα να ανεβάσω ξανά τα βίντεο που είχα δημιουργήσει στο παρελθόν, έτσι για να υπάρχουν.

Σε αυτή την ανάρτηση παραθέτω ένα από αυτά, που αφορά το πλέξιμο μιας κουβερτούλας, που με συντροφεύει τις χειμωνιάτικες μέρες, όταν κάθομαι στον καναπέ.




Το πλέξιμο είναι για μένα ένα ευχάριστο, αγχολυτικό και δημιουργικό χόμπυ. Ειδικά από την ώρα που σταμάτησα το κάπνισμα, το πλέξιμο αποδείχθηκε ένας θαυμάσιος τρόπος να απασχολώ τα χέρια μου, αποφεύγοντας κυρίως να μασουλάω.
Μεταξύ του πλεξίματος με βελόνες και του αντίστοιχου με βελονάκι, θα έλεγα ότι προτιμώ το δεύτερο, γιατί μου επιτρέπει να δημιουργώ κάτι γρήγορα και να βλέπω το αποτέλεσμά του σύντομα.

Τα πράγματα που μου αρέσει κυρίως να πλέκω είναι μαξιλαράκια - μαξιλάρες, τερλικάκια, καλαθάκια, κουβερτούλες, κασκόλ, χριστουγεννιάτικα είδη κ.α. 

Παρακάτω, σας δίνω μια γεύση από τις δημιουργίες μου:




















Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας!




5 σχόλια:

Maria είπε...

Καλώς ήρθες στην γειτονιά μας και καλώς σε βρήκα!!!
Μία από τις λατρεμένες μου δραστηριότητες,είναι το πλέξιμο,το μόνο που αν θέλεις και σ'αρέσει σ'ακολουθεί παντού,χωρίς πολλά - πολλά σύνεργα να τραβάς μαζί σου,μόνο ένα κουβαράκι και βελονάκι μέσα στην τσάντα σου και είσαι έτοιμη!
Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!!! Καλή συνεχεία!!!

Katrina είπε...

Μπράβο σου κορίτσι μου πολύ όμορφες δημιουργίες!!

Τριανταφυλλένια είπε...

Δικό σου ήταν το Plectomaniac; Σε διάβαζα!! Και μάλιστα αν θυμάσαι μου είχες χαρίσει και ένα βραβείο Liebster!! Τρελαίνομαι κι εγώ για πλέξιμο! Βελόνες μου έμαθε η μαμά μου αλλά βελονάκι ήμουν ανεπίδεκτη και τελικά έμαθα μόνη μου κι εγώ από βιντεάκια! Πάρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!

Mia είπε...

Αγαπώ το πλέξιμο, Ειρήνη μου, και προτιμώ κι εγώ το βελονάκι γιατί το πλεκτό "φεύγει" πιο γρήγορα. Χαίρομαι που σταμάτησες το κάπνισμα, ελπίζω κι εγώ να τα καταφέρω. Οι δημιουργίες σου όλες είναι πανέμορφες. Θαυμάζω που φτιάχνεις και καλτσούλες γιατί εγώ δεν έχω καταπιαστεί με κυκλικές βελόνες. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Το πλεξιμο είναι μια πολύ όμορφη και δημιουργικη ασχολια σε χαλαρωνει και κανεις πολύ ωραια πραγματα..ειναι μενα η αγαπημενη μου!!
Να περνας καλα με ότι κανεις..καλη συνεχεια Ειρηνη μου .. φιλακιαα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...