Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2018

Αντηλιακά που χρησιμοποίησα το 2018!


Φέτος το καλοκαίρι χρησιμοποίησα μόνο δύο αντιηλιακά, τα οποία ουσιαστικά μου είχαν μείνει από πέρυσι. Λόγω της εγκυμοσύνης μου, προτίμησα να μη μπω καθόλου στη θάλασσα, αν και κάποιες φορές πήγαμε σε κοντινές παραλίες, όπου καθόμασταν στον ίσκιο και πίναμε το καφεδάκι μας. Αυτό συνέβαινε πρωινές ώρες, ώστε να μη μας πιάσει η ζέστη.

Έτσι, χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω απλά ένα αντιηλιακό προσώπου και ένα αντιηλιακό σώματος. 

Αντιηλιακό Προσώπου με δείκτη προστασίας 50

Η αντιηλιακή κρέμα προσώπου που χρησιμοποίησα ήταν της CARROTEN και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, αφού λειτουργούσε κατά κάποιον τρόπο και ως καλυπτικό καλλυντικό για τις ατέλειες. Η δε υφή του δεν ήταν καθόλου λιπαρή και άφηνε μια αίσθηση φρεσκάδας στο πρόσωπο. Φυσικά, αυτή την αντιηλιακή κρέμα προσώπου θα επιδιώξω να προμηθευτώ και του χρόνου.

Αντιηλιακό Σώματος με δείκτη προστασίας 15

Η αντιηλιακή κρέμα σώματος της L'OREAL έχει μια πολύ δροσιστική μυρωδιά πορτοκαλιού και το χρώμα της κρέμας είναι πορτοκαλί. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία για μένα είναι πως η υφή της αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας και δεν είναι καθόλου λιπαρή. Μπορούσα να βάζω οποιαδήποτε στιγμή από αυτό το αντιηλιακό, χωρίς να νιώθω λιπαρά τα χέρια μου μετά την εφαρμογή. Άλλο ένα προϊόν που θα χρησιμοποιούσα ξανά.


Εσείς ποιά αντιηλιακά χρησιμοποιήσατε φέτος;

2 σχόλια:

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Εχω ακουσει Ειρήνη μου αν μπορούμε την πρωτη μιση ωρα.. που καθομαστε στον ηλιο να μην βαζουμε αντηλιακό για να πέρνει το σωμα μας την βιταμινη του ήλιου που λενε. και μετα να βαζουμε το αντηλιακο μας.. !!! δεν ξερω αν είνσι σωστό..εγω απλα το κανω!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ φΘΙΝΌΠΩΡΟ!!! φιλακιαα
Την σειρα Καροτελ την χρειμοποιω και εγω.. πολύ καλη η επιλογή σου!!

Maria είπε...

Απαραίτητο μέσα στην καθημερινότητα μας,δίχως αντηλιακό δεν βγαίνουμε ούτε από την πόρτα.
Έναν όμορφο κι ευλογημένο μήνα εύχομαι να έχεις γλυκιά μου!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...