Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Οι νύχτες του Χειμώνα!


Χειμωνιάτικες νύχτες! 
Αμέσως έρχεται στο μυαλό το αγαπημένο σε όλους μας χουχούλιασμα. Ο χειμώνας δε θα έλεγα ότι είναι η αγαπημένη μου εποχή κι αυτό γιατί δεν αγαπώ το κρύο. Παρόλα αυτά, οφείλω να ομολογήσω ότι έχει κι ο χειμώνας τις ομορφιές του. Ένα παράδειγμα είναι οι νύχτες που περνούν παρέα με την οικογένεια, στη ζεστασιά του σπιτιού, της κουβερτούλας στον καναπέ, στην αγκαλιά του αγαπημένου. 



Οι νύχτες του χειμώνα περνούν με ενδιαφέρουσες ταινίες και σειρές, τρώγοντας υγιεινές τροφές, όπως μπρόκολο, κουνουπίδι και κάστανα. Καμιά φορά και ακτινίδια έχει το μενού ή ένα τοστάκι. Σπανιότερα, ποικιλία τυριών κι αλλαντικών συνοδεύονται από ένα ποτήρι κρασί. Άλλες φορές , η ύπαρξη παρέας, φίλων ή συγγενών επιβάλλει τη δημιουργία σπιτικής πίτσας, τη συνταγή της οποίας θα βρείτε εδώ: 

Καμιά φορά το βράδυ μου αρέσει να πίνω χαμομήλι πριν κοιμηθώ, ενώ άλλες φορές χαλαρώνω με μια κούπα λουίζα ή τσάι με διάφορες γεύσεις. Πιο σπάνια, θα προτιμήσω μια κούπα ζεστό κακάο ή σοκολάτα. Τα πάντα συνοδεύονται από χαμηλό φωτισμό, θα ήταν τέλεια βέβαια αν το διακριτικό αυτό φως αναδυόταν από ένα τζάκι.

Τέλος, αυτή την ώρα βρίσκω συνήθως ευκαιρία να ασχοληθώ με τον εαυτό μου, όπως να βάλω μια κρεμούλα ή να βάψω νυχάκια.

Εσείς πώς περνάτε τα χειμωνιάτικα βράδια σας;

11 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα αγαπημενη μου
καπως ετσι οι νυχτες αυτες γινονται υπεροχες

Katrina είπε...

Ακριβώς έτσι γι'αυτό κι εγώ λατρεύω το χειμώνα!!!

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα καλή μου φίλη,
τα βράδια του χειμώνα έχουν τη μαγεία τους και το ξεχωριστό τους.
Αν με ρωτάς προσωπικά δεν υπάρχει κάποια κλασική συνταγή σε ένα χειμωνιάτικο βράδυ. Εξαρτάται από πολλά πράγματα. Πάντως αυτό που σου γεννάει μια ζεστασιά στην διάθεση είναι γεγονός.
Μου αρέσει που μοιράζεσαι πράγματα μαζί μας.
Καλή σου συνέχεια.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλωσόρισες στο μπλογκοσπιτικό μου
Καλώς βρεθήκαμε

Και μένα δε μου αρέσει ο χειμώνας , λόγω κρύου και μένα

ΜΟυ αρέσει όμως η γιορτινή ατμόσφαιρα τις μέρες των γιορτών και το στόλισμα του σπιτιού μας και για το νόημα της η γιορτή των Χριστουγέννων [γέννηση του Χριστού]

syros2js είπε...

Μα για όλους αυτούς τους λόγους που γράφεις, αγαπώ εγώ το Χειμώνα! Και το Φθινόπωρο!
;-)
Είναι ο καιρός που είμαστε πιο χαλαροί από εκδηλώσεις, οπότε έχουμε λίγο παραπάνω την πολυτέλεια του ελεύθερου χρόνου για να κάνουμε πάνω-κάτω όσα γράφεις κι εσύ!
Ειδικά στο θέμα "σειρές", θέλω να φωνάξω "επιτέλους!" Αναμένω μια ολόκληρη σεζόν κι επιτέλους μπορώ να παρακολουθήσω νέα επεισόδια!!!
Καλό βραδάκι, κορίτσι μου! ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

Natassas blog tips είπε...

Ωραίες είναι οι χειμωνιάτικες νύχτες αρκεί να έχεις ζεστούλα μέσα στο σπίτι και καλή παρέα

ANNA FLO είπε...

Α κι εμένα μ'αρέσει ο χειμώνας και μ'αρέσει το κρύο ειδικά το χιόνι. Τις χειμωνιάτικες βραδιές τις περνώ όπως εσύ πάνω κάτω...Τυλιγμένη στη φλις κουβερτούλα μου στην μπερζέρα μου με ένα λικεράκι ή με τσάι του βουνού, παρακολουθώντας ταινία στην τηλεόραση και αν δεν έχει της αρεσκείας μας ή βλέπει ο σύζυγος αθλητικά,έχω το βιβλίο μου ή το λαπτοπ στα πόδια μου και η βραδιά περνάει όμορφα
Περιμένω πως και τι τις χριστουγεννιάτικες ημέρες
Να μου είσαι καλά
Καλό βράδυ

Mia είπε...

Αγαπώ το ζεστό τσάι και την παρέα της οικογένειας τα βράδια του χειμώνα. Ευχαριστούμε για τη συνταγή, Ειρήνη μου. Όλοι αγαπάμε την πίτσα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

χρυσάνθη είπε...

Κατ´αρχήν να σου ευχηθώ για το γλυκό μωράκι σου. Να σας ζήσει να είναι γερό και καλότυχο και εσύ η πιο καλή μανούλα. Χαίρομαι που ανταμώσαμε . Φιλάκια

Mia Petra είπε...

Έχω πέσει κι εγώ στα "δίχτυα" τών κάστανων τα χειμωνιάτικα βράδια, και μαζί με την απόλαυση, έχω "εισπράξει" και 2-3 κιλά! :) Καλώς σε βρήκα και καλό μας χειμώνα! Petra

Κυριακή στο σπίτι | Sunday at Home είπε...

Ακριβώς έτσι όπως τα γράφεις αλλά χωρίς τα υγιεινά σνακ οπότε πάω να δω την πίτσα σου επειγόντως χαχαχα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...