Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Dominations!


Ένα ακόμη ενδιαφέρον παιχνίδι με το οποίο ασχολούμαι τον τελευταίο καιρό είναι το Dominations. Η φιλοσοφία του παιχνιδιού αυτού είναι να δημιουργείς μια πόλη, ένα χωριό, καθώς και άμυνα για αυτό, αφού αργότερα θα μπορείς αν θέλεις να συμμετέχεις σε μάχες με παίκτες από όλο το κόσμο.




Καθώς αναβαθμίζεις τη πόλη σου, σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις τη φυλή στην οποία θέλεις να ανήκεις, την οποία μπορείς να αλλάξεις ανά πάσα στιγμή. Οι φυλές μεταξύ των οποίων έχεις να επιλέξεις είναι αρκετές και διάφορες, όπως Έλληνες, Ρωμαίοι, Βίκινγκς κ.α. Κάθε φυλή διαθέτει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.






Παράλληλα, σου δίνει από την αρχή τη δυνατότητα να κάνεις μάχες, όχι με άλλους παίκτες, προκειμένου να μαζέψεις χρήματα και φαγητά, τα οποία σου χρειάζονται για τις αναβαθμίσεις σου και για τη δημιουργία στρατού. Ωστόσο, χρήματα μπορείς να μαζέψεις από τα καραβάνια σου και τα ορυχεία. Αντίστοιχα, φαγητό μπορείς να μαζέψεις από τα δέντρα σου κι από το κυνήγι.





Το Dominations είναι ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον παιχνίδι, καθόλου εθιστικό, αφού δε μπορείς να αφιερώσεις πολύ χρόνο σε αυτό. Αυτό συμβαίνει γιατί χρειάζεται συνεχώς να αναβαθμίζεις τα πάντα στη πόλη σου και αυτό χρειάζεται χρόνο.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας!




5 σχόλια:

Maria Pirgianaki είπε...

Αλήθεια δεν έχω παίξει ακόμα παιχνίδια στο διαδύκτιο,οπότε σίγουρα δεν έχω και γνώμη.Αλλά αν μου δείξει κάποιος πως θα το κάνω.Φιλάκια πολλά!

Giannis Pit. είπε...

Ειρήνη μου δικτυακά παιχνίδια δεν παίζω. Κάποτε είχα ξεκινήσει ένα, όμορφο ήταν, το IKARIAM αλλά το άφησα γιατί διάλεγα 1-2 εκτός δικτύου με αυτόνομη εγκατάσταση.
Καλά κάνεις και παίζεις. Να τις χαίρεσαι αυτές τις ξεκούραστες στιγμές.
Την καλησπέρα μου.

syros2js είπε...

Δυστυχώς, δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο παιχνίδι... Βασικά, δεν παίζω και πολλά παιχνίδια!
Πιο παλιά είχα κολλήσει με το Sims Social μέσω Facebook, ώσπου το αφαίρεσαν και ειλικρινά ένιωσα σαν να ξαναπήρα πίσω τη ζωή μου! Δεν φαντάζεσαι πόση ώρα περνούσα μπροστά στην οθόνη!
;-) χιχι!
Πάντως, η οποιαδήποτε ώρα που αφιερώνουμε για να ξεχνιόμαστε και να περνάμε το χρόνο μας, είναι όντως ευλογία!
ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα, κούκλα μου!

nikol είπε...

Ούτε και εγώ παίζω παιχνίδια , δεν έχω καν ασχοληθεί ίσως γιατί φοβάμαι ότι δεν μου φτάνει ο χρόνος !! Εσύ να περνάς καλά με ότι σου αρέσει !!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Άρχισα να παίζω παιχνίδια μετά από παρότρυνση της νευρολόγου μου για την Πάρκινσον για να έχω κίνηση, αντανακλαστικά και να "δουλεύει" το μυαλό μου.Μετά όμως..κόλλησα όμως η κίνηση μου δεν φθάνει για παιχνίδια τέτοιων κινήσεων.Λατρεύω τα Πάζλ και γενικά παιχνίδια που δεν χρειάζεται ταχύτητα!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...