Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019

Ζουμερές μπριζόλες με πατάτες στο φούρνο και κολοκυθάκια σαλάτα!


Παλιά έψηνα τις μπριζόλες απλά αλατίζοντάς τες επιτόπου, βάζοντας ρίγανη και πιπέρι, άντε και λίγη παπρικα, πρόσθετα λαδάκι, νεράκι και κατευθείαν στο φούρνο. Λίγες πατατούλες απλώνονταν γύρω γύρω, οι οποίες ψήνονταν περισσότερο από ότι έπρεπε, με αποτέλεσμα να έχουν αρπάξει όταν έβγαζα το ταψί από το φούρνο. Οι δε μπριζόλες έβγαιναν στεγνές και καθόλου αφράτες, κάτι το οποίο δε μου άρεσε ιδιαίτερα.

Ώσπου μια μέρα είπα να ψάξω για να βρω τρόπους για να ψήνω τις μπριζόλες μου καλύτερα. Μου αρέσει η μπριζόλα να είναι ζουμερή και αφράτη, ενώ οι πατατούλες να είναι ομοιόμορφα ψημένες, αλλά όχι ξεροψημένες.

Πραγματικά, μου αρέσει να συνδυάζω  συνταγές  και  προτάσεις ανάλογα με τα γούστα  μου και τις ανάγκες μου, δημιουργώντας έτσι ιδιαίτερες συνταγές. Μετά από ψάξιμο στο διαδίκτυο, βρήκα διάφορες προτάσεις για ζουμερές μπριζόλες. Συνδυάζοντάς τες και προσαρμόζοντάς τες στα δικά μου θέλω, οδηγήθηκα στη παρακάτω πρόταση,  η οποία άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Από το βράδυ βγάζω τις μπριζόλες από τη κατάψυξη, ώστε να ξεπαγώσουν. Το πρωί τις πλένω καλά και τις βάζω στο μπωλ με τη μαρινάδα που έχω ετοιμάσει. Μέσα στο μπωλ με τη μαρινάδα , αφήνω τις μπριζόλες για τουλάχιστον μία ώρα. 

Η μαρινάδα μου περιλαμβάνει: Δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι, πάπρικα, δύο κουταλάκια του γλυκού μουστάρδα. Ανακατεύω το μείγμα καλά με σύρμα και προσθέτω αρκετό νερό, ώστε να καλύπτονται οι μπριζόλες.

Αφού περάσουν μία με δύο ώρες, απλώνω τις μπριζόλες στο ταψί και κόβω τις πατάτες, τις οποίες απλώνω ανάμεσα στις μπριζόλες. Έπειτα, περιχύνω κυρίως τις πατάτες με τη μαρινάδα. Τοποθετώ τις μπριζόλες πάνω από όλες τις πατάτες, ώστε οι τελευταίες να ψηθούν ομοιόμορφα, χωρίς να ξεροψηθούν. Προσθέτω λίγο νερό μόνο αν χρειάζεται και βάζω το ταψί στον φούρνο.


Μου είχαν μείνει 3 κολοκυθάκια στο ψυγείο, τα οποία έπλυνα καλά, χωρίς να κόψω τις άκρες (πολύ σημαντικό για να μη γίνονται νερουλά) και τα έβαλα να βράσουν για 15 λεπτά. Έπειτα, τα έβαλα να στραγγίσουν λιγάκι. Στο μπωλ της φωτογραφίας έβαλα λίγο ελαιόλαδο και πρόσθεσα αλάτι, πιπέρι, ρίγανη και λίγη μουστάρδα. Αφού ανακάτεψα το μείγμα μου καλά, έκοψα σε μικρές λωρίδες τα κολοκυθάκια και τις έριξα κατευθείαν στο μπωλ. Τέλος, έκοψα σε μικρά κομματάκια μια φέτα τυρί γκούντα και μια φέτα πάριζα και τα έριξα στη σαλάτα μου. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.


Φυσικά, από το τραπέζι σπάνια λείπει η αγαπημένη χωριάτικη σαλάτα, που συνοδεύει τα φαγητά μας.


Τα σχόλια σας πάντα μου δίνουν ιδιαίτερη χαρά και όρεξη να συνεχίσω!

10 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Άντε καλοφάγωτες Ειρήνη !!!!!
ευτυχώς που είχα φάει και δεν έπεσα με το ...κεφάλι στο ...πιάτο εδώ !
Λατρεύω τις μπριζόλες και μάλιστα στο ταψί με αυτόν τον τρόπο. Μπράβο κορίτσι μου, χρυσοχέρα.
Καλή σας όρεξη.

Μαρία Γ. είπε...

Κρίμα που δεν είδα την ανάρτησή σου νωρίτερα για να λύσω το πρόβλημα του "τί θα φάμε σήμερα;" Πλήρες γεύμα με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά σε ισορροπία!
Ευχαριστούμε Ειρήνη μου. Θα το κάνω αύριο :)
Καλό σαββατοκύριακο
Φιλιά στο γλυκό σου πιτσικάκι πρώτα και μετά στους γονείς :)

χρυσάνθη είπε...

Μμμμ μου άνοιξες την όρεξη ! Μου λύσεις το πρόβλημα για αύριο. Έχω λίγες στην κατάψυξη! Καλό Σ Κ

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μια πολύ ωραια προταση Ειρηνη μου για μια μαλακη ομορφη μπιζολα με τις πατατούλες της στο φούρνο..θα δοκιμαστεί..σε ευχαριστουμε παρα πολύ.. να περνας ομορφα με οτι κανεις.. χαιρομαι που βρισκομαι παλι στην γειτονια .. φιλακιαααα!!

Κυριακή στο σπίτι | Sunday at Home είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για τα tips Ειρήνη μου. Γεια στα χέρια σου!

Natassa's blog tips είπε...

Ωραία φαίνεται η συνταγή σου!

Mia Petra είπε...

Καλά, εγώ ξέρεις που έχω καταλήξει; Ότι ο σίγουρος τρόπος για τρυφερές μπριζόλες είναι να μαγειρευτούν σε -κλειστή- γάστρα, κι έτσι ψήνονται ωραία και οι πατάτες. Στο μεταξύ, ο,τι ώρα και να δει κανείς αυτό το φαγητό, σίγουρα θα πεινάσει και θα το λαχταρήσει!!! Καλή εβδομάδα Ειρήνη μου ❤

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Φαίνεται νόστιμο πολλά
ένα από τα πολλά αγαπημένα μου φαγητά
ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας και τα δυο φαγιά

και μένα μου αρέσουν πολλά οι σαλάτες και δεν λείπουν από κανένα φαί

καλή εβδομάδα

Κική Κωνσταντίνου είπε...

μου ανοιξες την ορεξη!!!!

Mia είπε...

Μμμμμμ, οι μπριζόλες φαίνονται νοστιμότατες, Ειρήνη μου. Και είμαι βέβαιη ότι αυτό οφείλεται στο μαρινάρισμα. Μου έδωσες ιδέα για το αυριανό τραπέζι. Καλό μήνα, φίλη μου.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...