Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Δημιουργίες για το μωρό!


Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου ασχολήθηκα με διάφορα πράγματα. Τα περισσότερα από αυτά είχαν να κάνουν με την ενημέρωση και τις προετοιμασίες για το μωρό και τον ερχομό του.

Το πιο πρόσφατο δημιούργημα μου είναι αυτό το  απλικέ κουκλάκι που έπλεξα με τα χεράκια μου και τοποθέτησα πάνω στη συρταριέρα της.




Παρακάτω βλέπετε το εξώφυλλο από το χειροποίητο λεύκωμα που κατασκεύασα για τη μικρή μου νεράιδα. Αφορά όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου ανά τρίμηνο, τις αντιδράσεις των θείων και των παππούδων της μικρής, τις προετοιμασίες και τα γεγονότα που συνέβησαν στον κόσμο κατά την εγκυμοσύνη.
Επιπλέον, περιλαμβάνει σελίδες για το πρώτο έτος ζωής της, οι οποίες φυσικά θα συμπληρωθούν συν τω χρόνω. Το λεύκωμα που της έφτιαξα περιέχει αυτοκόλλητα τρισδιάστατα και μη. 
Οφείλω να ομολογήσω ότι η ενασχόληση με το συγκεκριμένο λεύκωμα μου άρεσε πάρα πολύ και με κρατούσε απασχολημένη για μεγάλο διάστημα της εγκυμοσύνης. Φυσικά αυτό δε συνέβαινε κάθε μέρα, αλλά κάθε φορά που είχα το κέφι να ασχοληθώ, το έκανα.




Πριν 2 χρόνια που θελήσαμε να βάψουμε το σπίτι, αποφασίσαμε να βάψουμε το δωμάτιο που προοριζόταν για το μωρό μας γαλάζιο και ροζ. Τότε ήταν που είχα αγοράσει αυτά τα δύο φωτιστικά, τα οποία τελικά δε μας βόλεψαν καθόλου για το σκοπό που προορίζονταν, αφού  αλλοίωναν υπερβολικά το φως της λάμπας.
Ψάχνοντας, λοιπόν, στο διαδίκτυο βρήκα τη καταπληκτική, όπως αποδείχθηκε, ιδέα να φτιάξω τη παρακάτω χειροτεχνία και να διακοσμήσω το τοίχο του δωματίου του μωρού. Με χαρτόνι, νήμα, εκείνα τα καλαμάκια χειροτεχνίας και λίγη κόλλα, δημιούργησα αυτές τις φατσούλες, τις οποίες έπειτα κρεμάσαμε εύκολα στο ταβάνι.




Ελπίζω να σας άρεσαν οι δημιουργίες μου!
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

8 σχόλια:

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφες και τρυφερες δημιουργίες ,που θα συντροφεύουν τις αναμνήσεις της!!
Να χαίρεστε κάθε στιγμή με τη νεραιδούλα σας!!

Μαρία Γ. είπε...

Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ και με έκαναν να νιώσω τη χαρά σου όταν τα έφτιαχνες.
Ειδικά η ιδέα του χειροποίητου λευκώματος με έκανε να χαμογελάσω όταν σκέφτηκα την νεραϊδούλα σας να το ξεφυλλίζει αργότερα και να γνωρίζει το..παρελθόν της :) Πολύ τρυφερό!!

DIMI είπε...

Καλημερα Ειρήνη μου!
Πανεμορφες οι δημιουργίες σου!Πάντα τα πλεκτά σου ήταν χάρμα οφθαλμών!Ομορφο και ξεχωριστό το Λεύκωμα με τις αναμνήσεις απο την εγκυμοσύνη μου!Πολλα φιλιά σε εσένα και την Μπέμπα σας!

Maria Pirgianaki είπε...

Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στις πλεχτές δημιουργίες.όλα είναι τόσο όμορφα!

ANNA FLO είπε...

Καλώς σε βρήκα!! Πολύ όμορφες οι δημιοργίες σου όχι μόνο σε κράτησαν απασχολημένη αλλά και θα ομορφύνουν τη ζωή της νεράιδας σου. Να τη χαίρεσαι.
Καλή εβδομάδα

nikol είπε...

Καλώς σε βρίσκω Ειρήνη !!! Περιηγήθηκα λίγο για να σε γνωρίσω και είδα ότι πολύ πρόσφατα έγινες μανούλα μια μικρής μπεμπούλας!! Να σας ζήσει , να την χαίρεστε και σίγουρα θα σας δίνει καθημερινές χαρές!!

Ομορφες οι δημιουργίες σου και χαίρομαι που βρεθήκαμε !!
Καλό φθινόπωρο

Mia είπε...

Μα είσαι εκπληκτική! Τι όμορφες οι δημιουργίες σου, Ειρήνη μου. Πω πω! Μπράβο, φίλη μου.

Daphnofila art jewelry είπε...

Όμορφες και . . . ζουζουνίστικες δημιουργίες!! 'Οταν δημιουργείς για το μωράκι σου τα αισθήματα που νιώθεις είναι εκπληκτικά! Καλημέρα Ειρήνη και καλή συνέχεια! Δαφνη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...