Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Σκέψεις και Εικόνες - Αύγουστος Σεπτέμβρης!


Η φίλη μου Μαρία Νικολάου mia-matia-ston-ilio.blogspot.com , μας παρότρυνε να κάνουμε ανάρτηση με σκέψεις και εικόνες από το καλοκαίρι που πέρασε και τον Σεπτέμβρη που ήρθε. Μου άρεσε αυτή η ιδέα και είναι κάτι που επιχειρώ για πρώτη φορά. 
Ας αρχίσουμε λοιπον!



Καλοκαιρι σημαίνει ατελείωτες ώρες στη θάλασσα, βόλτες στο λιμάνι, τη μαρίνα τρώγοντας παγωτό ή καλαμποκι, ακόμη και ξηρούς καρπούς. Παίρνοντας έτσι μια δόση δροσιάς, κάνοντας ένα διάλειμμα από τη ζέστη του καλοκαιριού.



Και φθάνει ο Σεπτέμβρης, ο μήνας που αρχίζουν τα σχολεία. Οι παραλιες αδειάζουν από τις παιδικές φωνές και παρουσίες.



Η φθινοπωρινή όψη άρχισε να κάνει την εμφάνιση της δειλά δειλά.



Το άνετο παγκάκι με το τραπεζάκι, που πριν λίγο ήταν συνέχεια γεματο με ανθρώπους και γελια, απέμεινε μοναχό κάτω από τον πλάτανο.



Μόνο το πεύκο φαίνεται να μη πτοειταπ διόλου απο την αλλαγή. Τι το νοιάζει αλλωστε;! Είναι απλα ικανοποιημένο που βρίσκεται δίπλα στη θάλασσα.



Η ομορφιά των λουλουδιών που στέκουν αγέρωχα στο λιμανάκι θυμίζει ότι μέρος του καλοκαιριού είναι ακόμη εκει.



Ανθισμένα λουλούδια εδώ κι εκεί.


Όμως, έφτασαν οι φτερωτοί φίλοι που θα παραμείνουν κοντά μας όλο το χειμώνα.



Τα παγκακια άδεια, κρατούν συντροφιά στην αγαπημένη θάλασσα. Ακόμη κι όταν εκείνη αγριεύει, αυτά θα παραμένουν εκεί να τη συντροφευσυν.



Καλό Φθινόπωρο!

8 σχόλια:

Μαρία Νικολάου είπε...

Πολύ όμορφα! Το Σκέψεις και Εικόνες είναι δικιά μου προτροπή! Να σου ζήσει και το μωράκι! Πάντα γερό και ευτυχισμένο!

DIMI είπε...

Καλημερα Ειρήνακι μου! Πανεμορφες φωτογραφίες και υπέροχες Φθινοπωρινές εικόνες !Καλη εβδομαδα και Καλο Φθινόπωρο!
Φιλάκια στην Μπέμπα σας!!

Mia είπε...

Ωραιότατες οι φωτογραφίες σου Ειρηνούλα μου. Καλό φθινόπωρο να έχουμε.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Με τις ομορφες εικονες σου Ειρήνη μου παμε σιγα σιγα να ανταμώσουμε το Φθινόπωρο!! ωραια η συμμετοχή σου !!!!
Να είσαι καλα τωρα που εγινες μανουλα θα είσαι ακομα καλύετρα..φιλακιαααα!!

Νίκη είπε...

Καλώς σε βρίσκω κι εγω Ειρήνη μου κι ευχαριστώ για την επίσκεψη στο μπλογκ!
Πολύ όμορφες σκέψεις και εικόνες όπως και όμορφες δημιουργίες βλέπω!
Να σου ζήσει το μωράκι σου, γερό κι ευτυχισμένο!


Maria είπε...

Όμορφες,καλοκαιρινές αναμνήσεις αποτυπώθηκαν μέσα από τον φωτογραφικό φακό!!!
Καλό φθινόπωρο!!!

Memaria είπε...

Πάρα πολύ όμορφες και οι εικόνες και οι σκέψεις σου!
Καλώς σε βρήκα και να σου ζήσει το μωράκι σου! Να είναι πάντα γερό και τυχερό!

Giannis Pit. είπε...

Πολύ όμορφες εικόνες, γεμάτες χρώμα, ζωή, άρωμα φύσης. Να είσαι πάντα καλά. Καλώς σε βρίσκω. να σου ζήσει το μωράκι. Με κάθε μου ευχή.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...