Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

Η Εγκυμοσύνη μου!

   Το 2018 έμελλε να είναι μια μοναδική χρονιά για μένα και τον σύζυγό μου, αφού όχι μόνο κλείνουμε 10 έτη που είμαστε μαζί, αλλά περιμένουμε και το πρώτο μας παιδάκι. 
   Σε αυτή τη σχέση, έχει παρατηρηθεί ότι κάθε 5τία συμβαίνει και κάτι κομβικό στη ζωή μας. Στα 5 χρόνια δεσμού, για παράδειγμα, κάναμε πολιτικό γάμο.
   Φέτος, λοιπόν, ζούμε αυτή τη μοναδική εμπειρία της εγκυμοσύνης, με τα πάνω της και τα κάτω της (ναι μάλιστα, τα τελευταία δεν έλειψαν). 


   Η εγκυμοσύνη μου θα μπορούσα να πω ότι είναι φυσιολογική και με αρκετά συμπτώματα, που μερικές φορές διήρκεσαν παραπάνω από το συνηθισμένο. Το παιχνίδι των ορμονών είναι πραγματικά τρελό, έχω γίνει εξαιρετικά ευσυγκίνητη, αλλά αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως δεν είμαι καθόλου ευέξαπτη. 
   Μεγάλη έκπληξη μου προκάλεσε η έντονη επιθυμία μου για ντομάτα, παγωτά και φρούτα, αλλά και η απέχθεια που είχα αρχικά για την αγαπημένη μου σοκολατένια γεύση και το άρωμα του καφέ. 
   Ο 7ος μήνας κύησης ήταν ο αγαπημένος μου, αφού δεν είχα ούτε μια φορά ναυτίες κι εμετούς, τα οποία επέστρεψαν σε μικρό βαθμό τον 8ο μήνα. Τον 9ο μηνα, οι ναυτίες έχουν δώσει τη θέση τους στις καούρες και στη δυσκολία κινήσεων. 



Μέχρι το τέλος του 8ου μηνα, τα περισσότερα πράγματα για τον ερχομό του μωρού ήταν ήδη έτοιμα. Έτσι, πλέον το μόνο που κάνω είναι να περιμένω να πάρω στην αγκαλιά μου τη μικρή μου νεράιδα. Κάνω υπομονή, αφού σε μια - δυο εβδομάδες, το όνειρο θα γίνει πραγματικότητα.
   

   

4 σχόλια:

Nouli είπε...

Με το καλό να υποδεχθείς τη μικρή σου νεράιδα.
Να είσαι σίγουρη ότι θα σε μαγέψει μονομιάς!
Και αυτή η μαγεία να ξέρεις, κρατάει χρόνια!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Καλημέρα Ειρήνη και καλώς σε βρίσκω κι εγώ! Σου εύχομαι με το καλό να έρθει το μωράκι σου και να το κρατήσεις στην αγκαλιά σου! Καλή συνέχεια, Δάφνη!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Με το καλο να έρθει!!!

Μαρία Γ. είπε...

Γειά σου Ειρήνη :)
Πέρασα να σου ανταποδώσω την επίσκεψη και να σε γνωρίσω καλύτερα. Περιττό να σου πω πως ξετρελάθηκα όταν διαπίστωσα πως περιμένεις μωρό και μάλιστα κοριτσάκι. Θα έχει γούστο να γεννηθεί 26 Αυγούστου που γεννήθηκε και η δική μου κόρη.
Περιμένω να δω φωτογραφίες, να περιγράφεις εμπειρίες από αυτή τη μοναδική, για κάθε γυναίκα, περίοδο.
Καλή λευτεριά λέγανε οι παλιές και να σου πω την αλήθεια αυτό το κατάλαβα κι εγώ στο τέλος, με τις ζέστες του Αύγουστου και την κούραση που χτυπάει κόκκινο.
Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά τα καλύτερα για σένα και το μωρό σου.
Σε φιλώ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...