Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Φιογκάκια στο γουόκ!


Γιαμι! Γιαμι! Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα ιδιαίτερα νόστιμο, εύκολο και υγιεινό πιάτο που πολύ αγαπάμε!

Ο λόγος γίνεται για τα φιογκάκια στο γουοκ με κόκκινη και πράσινη πιπεριά και φυσικά χοντροκομμένο κρεμμυδάκι και κόκκινη σαλτσα. Τα υλικά που χρησιμοποίησα ειναι:


  • 1 μεγάλο κρεμμύδι
  • 1 πράσινη πιπεριά κέρατο
  • 1 πιπεριά Φλωρίνης
  • Σάλτσα τομάτας 
  • Μισό πακέτο ζυμαρικά "φιογκακια"
  • Ελαιόλαδο
  • Αλάτι, πιπερι

Αρχικα, έκοψα σε χοντρά κυβάκια το κρεμμυδι, έπλυνα, έκοψα τις πιπεριές, τα έριξα στο γουόκ, πρόσθεσα και ελαιόλαδο ίσα ίσα στον πάτο του σκεύους και τα έβαλα να τσιγαριστούν. 




Στη συνέχεια, πρόσθεσα τη σάλτσα τομάτας, το αλατι και το πιπέρι και 2 ποτήρια νερο. Μόλις πήρε μια βάση, έριξα και τα ζυμαρικά, πρόσθεσα όσο νεράκι χρειαζόταν ίσα ίσα να μη κολλήσουν και να βράσουν. 




Μετά από 10-15 λεπτά, το φαγητό ήταν έτοιμο. Φυσικα, το κοιτούσα συχνά, ανακάτευα και πρόσθετα νερό αν χρειαζόταν. Τα φιογκάκια συνοδεύω συνήθως με φέτα ή τριμμένο τυρί και είναι πεντανόστιμα!


Άντε και καλή μας όρεξη!

Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!




11 σχόλια:

Μαρία Γ. είπε...

Σίγουρα είναι πεντανόστιμα. Έχω και αδυναμία στα ζυμαρικά ωχ με έπιασε μια λιγούρα που τα είδα :) Πάω να τα κάνω κι εγώ αλλά δεν έχω φιογκάκια. Ριγκατόνι έχω, ας τα δοκιμάσω κι έτσι.
Φιλιά πολλά και καλή μας όρεξη!!

Giannis Pit. είπε...

Όχι πως μας άνοιξες την όρεξη τώρα με τις ομορφιές σου...!
Καλοφάγωτα να είναι.
Την καλησπέρα μου.

Ελένη Φλογερά είπε...

Δεν τα έχω κάνει ποτέ έτσι. Θα τα δοκιμάσω, φαίνονται πολύ νόστιμα.
Καλό Σαββατοκύριακο!

Maria είπε...

Πωπωπω!!! ζυμαρικά δίχως πιπεριά δεν λέγεται μου άνοιξες την όρεξη!!!
Σ'ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας!!!
Φιλάκια!!!

ANNA FLO είπε...

Ωωωω πολύ μ'αρέσουν τα φιογκάκια και σπάνια δεν μ'αρέσει φαγητό που γίνεται στο γουόκ
Πολύ νόστιμη φαίνεται η συνταγή σου
Να σαι καλά
Σ'ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας
Όνειρα γλυκά

Δημιουργία είπε...

Νόστιμο φαγάκι ετοίμασες με αγαπημένα υλικά. Και εγώ κάπως έτσι φτιάχνω το γιουβέτσι αλλά στο φούρνο!

Maria Pirgianaki είπε...

Γουόκ δεν έχω αλλά μια τέτοια νόστιμη συνταγή θα την έκανα και σ'ένα απλό σκεύος .Τα φιογκάκια είναι στα αγαπημένα μου φαγητά!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

φαινονται πεντανοστιμα φιλη μου
καλημερ ακαι καλη εβδομαδα

φιλακια

DIMI είπε...

Υπεροχη συνταγή και νοστιμότατο το πιάτο σου!
Στα ζυμαρικά λέμε ναι!!!Καλη εβδομαδα!!

syros2js είπε...

Σούπερ! 'Γεια στα χεράκια σου!!!
Χμμμ... Κι έχω καιρό να κάνω φιογκάκια!!!!
;-)
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλή εβδομάδα!

Κυριακή στο σπίτι | Sunday at Home είπε...

Πόσο μου αρέσει που έτσι λερώνεις μόνο ένα σκεύος! Και τα ζυμαρικά πρέπει να γίνονται πεντανόστιμα! Γεια στα χέρια σου.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...