Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

Χρήσιμα και μη στο πρώτο εξάμηνο του μωρού μου!


     Το σπουργιτάκι μου έφτασε αισίως τους 6 μήνες ζωής και μια ανάρτηση ακόμη για το ημερολόγιο της μανούλας ακολουθεί. Αυτή τη φορά θα αναφερθώ σε αυτά που χρησίμευσαν ως βοηθητικά για το μωράκι μου, τι βόλεψε εκείνη κι εμένα, τι χρησιμοποιήσαμε τελικά και τι όχι. Σχετικά με τα ρουχαλάκια της, αρχικά φορούσε φορμάκια βελούδινα με κουμπιά μπροστά. Σε καμία περίπτωση δε βόλευαν στην αρχή τα φορμάκια που έχουν κουμπιά πίσω. Όσα τέτοια είχα, ευτυχώς λίγα, δε τα χρησιμοποίησα καθόλου. Από τον πέμπτο μήνα, όμως, που το σπουργιτάκι μου άρχισε να γίνεται πιο ζωηρό, να γυρνάει πλευρό και να απολαμβάνει να κάθεται μπρούμυτα, τα φορμάκια με τα κουμπιά στη πλάτη αποδείχθηκαν πολύ καλή επιλογή. Τώρα πια, αποφεύγω τα ρουχαλάκια που έχουν μπροστά κουμπιά και για έναν άλλον λόγο. Επειδή η μικρή μου έχει ανακαλύψει τα χεράκια της, δε διστάζει ακόμη και να ξεκουμπώνει τα κουμπιά της. 


   
     Και περνάμε στην ενδοεπικοινωνία. Σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσα χωρίς αυτές τις μικρές και πολύτιμες συσκευές. Όσο κοντά ή μακρυά κι αν είναι το δωμάτιο των γονιών από αυτό του μωρού, η ενδοεπικοινωνία είναι απαραίτητη και σίγουρα μπορεί να αποδειχθεί και σωτήρια. Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να αναφερθώ στα συστήματα που χρησιμοποίησα για τον ύπνο και τη μεταφορά της. Η κούνια της είναι ταυτόχρονα και αλλαξιέρα και λίκνο κι έχει αρκετούς και άνετους αποθηκευτικούς χώρους. Αργότερα, θα χωριστεί σε κομμάτια και θα γίνει γραφείο, κομοδίνο και κρεβάτι, όπου θα μπορεί να κοιμάται και μέχρι τα 18 της. Και μάλιστα ήταν και σε πάρα πολύ καλή τιμή. Και για το καρότσι της προτίμησα το 3 σε 1, καρότσι, καλαθούνα και καθισματάκι αυτοκινήτου. Στην αρχή ήμασταν διστακτικοί για αυτά τα συστήματα, αλλά κάναμε τις καλύτερες επιλογές και στις καλύτερες τιμές. Μέχρι τον τέταρτο μήνα, η μικρή μου κοιμόταν στο δωμάτιό μας, μέσα στην υπέροχη καλαθούνα της. Το καθισματάκι αυτοκινήτου, χρησίμευε και ως ριλάξ και μας βόλεψε πάρα πολύ και τις δυο, ενώ μάλιστα εφαρμόζει και στο καρότσι, όπως και η καλαθούνα, οπότε δε χρειαζόμαστε ένα σωρό πράγματα όταν μετακινούμαστε με το αυτοκίνητο. Αργότερα, δεν θα χρειαστεί να αγοράσω καρότσι για μεγαλύτερο παιδί, αφού το τρίτο που έχει είναι για παιδιά μεγαλύτερα και προς το παρόν βρίσκεται αποθηκευμένο. Σίγουρα όμως θα χρειαστεί να αγοράσω καθισματάκι αυτοκινήτου για μεγαλύτερα παιδιά μετά από κάποιους μήνες. Η κούνια με το σύστημά της λέγεται πολυμορφικό κρεβάτι. Αυτό και το σύστημα καροτσιού 3 σε 1 είναι ότι καλύτερο έχω επιλέξει.


Ας δούμε τι γίνεται με το ριλάξ, το μάρσιπο και το καθισματάκι φαγητού. Ομολογώ ότι το ριλάξ το χρησιμοποιήσαμε πολύ λίγο, γιατί όταν άρχισε να καταλαβαίνει, δυσανασχετούσε και ήθελε να την πάρω από εκεί. Ευτυχώς το ριλάξ μας το είχαν δανείσει κι έτσι δεν πήγαν χρήματα χαμένα. Για το καθισματάκι φαγητού, τώρα άρχισε να γίνεται απαραίτητο και άνετο για το σπουργιτάκι μου. Στην αρχή, όταν την έβαζα σε αυτό για να φάει δυσανασχετούσε κι έπρεπε να τη κρατώ στην αγκαλιά μου για να φάει ή την έβαζα στο καθισματάκι αυτοκινήτου, όπου επίσης καθόταν μόνο για λίγο. Το μάρσιπο αποτελεί επίσης μία από τις καλύτερες επιλογές μας, καθώς μπορώ να ηρεμήσω εκεί το μωρό μου όταν άλλοι τρόποι φαίνονται αδύνατοι. Επίσης με το μωρό στο μάρσιπο μπορώ και κάνω κάποιες δουλειές όταν είναι ανήσυχο, μπορούμε να χορεύουμε μαζί και χαίρομαι να το βλέπω ευτυχισμένο, χωρίς να δυσκολεύομαι να το κρατώ συνέχεια αγκαλιά, ενώ παράλληλα νιώθει τη ζεστασιά της μαμάς του. Ακόμη και τα ψώνια γίνονται αμέσως πιο εύκολα κι ευχάριστα. Θεωρώ τον μάρσιπο μια πολύ έξυπνη, σωστή κι απαραίτητη επένδυση.


Φυσικά, δε θα μπορούσα να παραλείψω το γυμναστήριο, που τη κρατά απασχολημένη ευχάριστα, βοηθώντας τη να ανακαλύψει τον κόσμο και το πάρκο που πρόσφατα αποκτήσαμε και της επιτρέπει να με παρακολουθεί όταν κάνω τις δουλειές μου στο σπίτι κι εκείνη μένει ασφαλής μέσα σε αυτό. Είμαι σίγουρη ότι μελλοντικά που θα μπουσουλάει ή θα σηκώνεται, το πάρκο θα αποδειχθεί σωτήριο.
Απίστευτο μου φαίνεται που πέρασε ήδη μισός χρόνος με το σπουργιτάκι μας στη ζωή μας. Οι όμορφες στιγμές και οι γλυκές περιπέτειες μαζί του συνεχίζονται!

Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας!

10 σχόλια:

Μαρία Γ. είπε...

Ο χρόνος κυλάει απίστευτα γρήγορα απ'τη στιγμή που κάνεις παιδί και μετά. Το ζεις και εσύ τώρα Ειρήνη. Οι όμορφες στιγμές με το μωράκι σας θα πολλαπλασιαστούν, θα είναι σα να ξεκινάει η ζωή σας απ'την αρχή και την ξαναζείτε μέσα από τα μάτια του παιδιού.
Πολύ όμορφο και χρήσιμο να κρατάς το ημερολόγιο του μεγαλώματος και για την περίπτωση του επόμενου παιδιού και για όσες φίλες ξεκινούν τώρα με το δικό τους παιδί.
Να είστε καλά και πάντα χαρούμενοι με το αγγελάκι σας.
Καλό σας μήνα Ειρήνη μου :)

Giannis Pit. είπε...

Να σας ζήσει Ειρήνη μου και να χαίρεστε κάθε στιγμή κοντά του.
Καλό μήνα κορίτσι μου.

ANNA FLO είπε...

Ειρήνη μου χαίρομαι που έχεις όλα εκείνα που χρειάζονται για το παιδί και δεν έχεις περιττά που γεμίζουν το σπίτι και αχρείαστα είναι. Να χαρείς κάθε στιγμή της γιατί δεν θα ξαναέλθει. Και το πάρκο θα σου φανεί χρήσιμο όταν θα μπουσουλάει. Θυμάμαι της πρώτης μου κόρης το είχα ντύσει απο μέσα το φιλέ του με σίτα ψιλή γιατί έβγαζε τα παπουτσάκια και εκανε το φιλέ σκαλοπάτια να βγει. Μόνο που έπεφτε έξω οπότε την περιέφραξα.
Να σαι καλά
Καλή σου εβδομάδα

Natassas blog tips είπε...

Να σας ζήσει το μωράκι σας

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Γλυκιά μου , ζεις την πιο υπέροχη περίοδο της ζωής σου μη το ξεχνάς..να την ζήσεις όσο περισσότερο μπορείς δυνατά και απεριόριστα.Ομολογώ πως είμαι..κοριτσομάνα και λατρεύω τα κορίτσια. Λοιπόν αν δεν σε προσβάλω θα ήθελα να σου κάνω ένα δωράκι για την κουκλίτσα σου.aktida7@gmail.comστείλε μου μέιλ

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

μάνι μάνι 6 μηνών; φαντάζουμε 6 μήνες γεμάτοι με όμορφες στιγμές, εμπειρίες κλπ κλπ
να χαίρεστε και να απολαμβάνετε την κάθε σας στιγμή με το μωράκι σας και να είναι πάντα χαρούμενο , γελαστό και υγιές φυσικά

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τι ωραία, να σάς ζήσει,

καλά κάνεις και γράφεις αυτά που νομίζεις ότι είναι βοήθεια για κάποιους... μπράβο

γεια και χαρά

χρυσάνθη είπε...

Αχ γλυκομανούλα είναι σαν σε βλέπω.Πόση ευτυχία! Το γλυκό μουτράκι δεν σε αφήνει στιγμή να μη χαμογελάς.Ζήσε με όλη σου τη δύναμη αυτές τις στιγμές.Είναι από τις ωραιότερες!! Χρήσιμες οι συμβουλές σου για τις μέλλουσες μανούλες.! Καλό μήνα κα φιλάκια πολλά

to e-periodiko mas είπε...

Αχ βρε Ειρήνη μου, με την ανάρτησή σου με γύρισες πολλά χρόνια πίσω, ότι η δική μικρή ήταν στην αντίστοιχη ηλικία και ειλικρινά με συγκίνησες! Περνούν πολύ γρήγορα οι μήνες και τα χρόνια. Ούτε που θα καταλάβεις πότε θα ξεπεταχτεί, θα περπατήσει, θα πάει σχολείο...
Να την κρατάς στην αγκαλιά σου, να την κανακεύεις και να τη χαίρεσαι, κορίτσι μου!!
Φιλιά
Μαρίνα

Mia είπε...

Εξαιρετικά χρήσιμες συμβουλές για νέες μανούλες. Να χαίρεσαι το μωράκι σου, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...