Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Ο φετινός μου Χριστουγεννιάτικος στολισμός!


Τα φετινά Χριστούγεννα είναι για εμάς μοναδικά, αφού είναι τα πρώτα με το μωράκι μας. Στις 23 Νοεμβρίου, ημέρα Σάββατο στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας, έχοντας αγκαλιά το μικρό μας σπουργιτάκι, τρώγοντας μπισκοτάκια κανέλας και ακούγοντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια.


Ο στολισμός του σπιτιού φέτος δε διαφέρει ιδιαίτερα από τον περσινό. Η μόνη διαφορά είναι ότι δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο παιδικό δωμάτιο. 


Οι παραπάνω Άγιοι Βασίληδες και ο χιονάνθρωπος τοποθετήθηκαν σε διάφορα σημεία του παιδικού δωματίου.


Γενικά, μου αρέσει η διακόσμηση να μη κάνει το σπίτι να φαίνεται υπερφορτωμένο και κουράζει με πλήθος αντικειμένων και χρωμάτων. Τα πολλά πράγματα και χρώματα, άλλωστε, κάνουν τα στολίδια να "χάνονται" μέσα στο πλήθος και να μη δείχνουν τη χάρη τους.


Όμως, είναι ωραίο σε κάθε δωμάτιο να είναι διάχυτη η Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.


Επίσης, με κάνει χαρούμενη να έχω στολίδια και συνθέσεις που έχω δημιουργήσει μόνη μου, όπως τα πλεκτά αγγελάκια στο δέντρο, πλεκτά μποτάκια στη κουρτίνα, πλεκτά δεντράκια, αγγελάκια, σκουφάκια, χιονάνθρωπο διακοσμητικά.


Τα χρώματα που κυριαρχούν στον χριστουγεννιάτικο στολισμό μου είναι το χάλκινο και το χρυσό.

Καλές Γιορτές!



12 σχόλια:

χρυσάνθη είπε...

Και του χρόνου με υγεία ! Τι όμορφη εικόνα να στολίζεις με το μωράκι αγκαλιά! Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία

Katerina V *Pause blog* είπε...

Θα είναι μοναδικό το συναίσθημα να στολίζετε με το μωράκι σας!!
Να περάσετε ξεχωριστές στιγμές με υγεία και χαμόγελο!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Το ωραιότερο και πιο ανεκτίμητο δώρο τόχετε ήδη στο σπίτι σας,τι καλλιτερο στολίδι απ αυτό;;;Ευχομαι να μη χάσετε στιγμή απο το μεγάλωμά του και να χαίρεστε την κάθε στιγμή μαζί του!!!!
Φιλάκια πολλά και να σας ζήσει

DIMI είπε...

Πανεμορφο το δέντρο σας και όλες οι κατασκευές σου Ειρήνη μου!!
Και του χρόνου με υγεία ! Καλά Χριστουγεννα και καλα να περασετε στις γιορτές με το μωράκι σας! Φιλάκια!!!

Giannis Pit. είπε...

Ειρήνη μου και του χρόνου να είστε καλά !
μαζί με το μωράκι σας, το αγγελούδι σας !!! να χαρείτε όμορφες μέρες και γιορτινές στιγμές.
Πολύ όμορφα όλα τούτα αντικατοπτρίζουν τις καρδιές σας.
Να έχεις τις ευχές μου ολόψυχα.

Μαρία Γ. είπε...

Είναι όλα όμορφα και καλόγουστα Ειρήνη μου. Στόλισες τη φωλιά σας με τόση αγάπη που είναι αδύνατο να μην περάσετε υπέροχα τις Γιορτές.
Όμως, το καλύτερο δώρο σας το έφερε νωρίς-νωρίς ο Άγιος Βασίλης για να ομορφύνει όλη τη ζωή σας.
Να είστε πάντα έτσι, ευτυχισμένοι και αγαπημένοι στο σπίτι σας με το μωρό σας και όσους αγαπάτε και σας αγαπούν.
Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά!

syros2js είπε...

Πανέμορφη η διακόσμηση και πολύ ζεστές χρωματικές αποχρώσεις!
Και του χρόνου, κορίτσι μου!
Να είστε γεροί, να χαίρεστε το παιδάκι σας!
Την αγάπη μου και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για όλους σας!
Καλές γιορτές με υγεία, αγάπη και πολλάααα γέλια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ομορφοι και ζεστοί οι στολισμοί σας
Να περάσετε όμορφες στιγμές με αγάπη και υγεία γύρω από το δέντρο σας με το μωράκι σας
Καλά Χριστούγεννα

to e-periodiko mas είπε...

Ειρήνη μου, ο στολισμός σας υπέροχος! Ειδικά οι αγιοβασίληδες μου κλέψαν την καρδιά!!
Καλές γιορτές φίλη με υγεία και χαρά! Και του χρόνου!!
Σε φιλώ
Μαρίνα

Κική Κωνσταντίνου είπε...

υπεροχα εγιναν! υπεροχος στολισμος

καλές γιορτές γλυκιά μου
να περάσετε όμορφα

Αρτίστα του βωβού είπε...

Μα τι ωραία!
Ειδικά αυτά τα κουκλιά στο παιδικό δωμάτιο είναι τέλεια!
Καλά Χριστούγεννα να έχετε Δραστήρια!

Κυριακή στο σπίτι | Sunday at Home είπε...

Τι όμορφα που έγιναν όλα! Καλά Χριστούγεννα με υγεία κ πολλά χαμόγελα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...