Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

10 Παιδικά Χριστουγεννιάτικα Τραγούδια!


Τώρα στις διακοπές των Χριστουγέννων, τα παιδιά θα θέλουν να ακούσουν χριστουγεννιάτικα, χαρούμενα τραγουδάκια. Έψαξα και συγκέντρωσα 10 από αυτά και τα παραθέτω για να τα προσθέσετε στη λίστα σας.

Ο αγαπημένος σε όλους μας χαριτωμένος Ρούντολφ, το ελαφάκι με τη κόκκινη μυτούλα είναι το κλασικό τραγουδάκι που δε πρέπει να λείπει από καμία λίστα.



Ο Σνούφελ το Λαγουδάκι με το Χριστουγεννιάτικο τραγούδι του θα ξετρελάνει τους πολύ μικρούς μας φίλους.



Φυσικά, δε θα μπορούσαν να λείπουν από τη συλλογή τα κλασικά παραδοσιακά κάλαντα.



Ο μικρός τυμπανιστής θα βάλει τα παιδιά βαθιά μέσα στο κλίμα των Χριστουγέννων.



Το κλασικό τραγούδι "Χιόνια στο καμπαναριό".




Το "Ω έλατο" από παιδική χορωδία.



"Χριστούγεννα ήρθαν πάλι", το "we wish you a merry christmas" με ελληνικό στίχο.



Χαρούμενες "Άσπρες Χιονονιφάδες" επίσης από τα Ζουζούνια.




Δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε κι ένα τραγουδάκι για τον χιονάνθρωπο.




Και φυσικά η γυναίκα του Αϊ Βασίλη.



Ελπίζω να τα απολαύσετε μαζί με τα παιδιά σας!


6 σχόλια:

DIMI είπε...

Ο Σνουφελ,τα Ζουζούνια και ο Ρούντολφ το ελαφακι πολυ αγαπημένα στα μικρά μας!!
Τωρα η σειρά στην Μπέμπα σας να τα μάθει Ειρήνη μου! Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

Giannis Pit. είπε...

Α πολύ καλή ιδέα ! και καλά έκανες και μάζεψες τα πιο γνωστά Ειρήνη μου. Για να μπούμε στο κλίμα των ημερών. Όμορφη ιδέα σου.
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

Memaria είπε...

Ειρήνη μου γράψε μου στο almikr@gmail.com να συνεννοηθούμε για το βιβλίο που χαρίζει ο φιλοξενούμενος που είχα στην ανάρτηση που σχολίασες.
Φιλιά πολλά!

Μαρία Γ. είπε...

Πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου Ειρήνη. Ειδικά για όσους έχουν μικρά παιδιά και δεν θα χρειαστεί και φέτος να ψάξουν για χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Παιδί μπορεί να μην είμαι αλλά τη "γεύση"την παίρνω κάθε χρόνο. Πάντα όταν στολίζω το δέντρο βάζω χριστουγεννιάτικα τραγούδια και όχι μόνο.
Αυτός ο μικρός τυμπανιστής με έχει κάνει να δακρύσω πολλές φορές...μεγάλη γυναίκα :)
Καλό βράδυ
φιλάκια...και στη μπέμπα!

Natassas blog tips είπε...

Η κόρη μου τα τραγουδάει μερικά από αυτά. Καλές γιορτές να έχουμε

χρυσάνθη είπε...

Ευχαριστούμε και πάλι γλυκιά μου ! Με τα δύο μου εγγονάκια θα τα τιμήσουμε δεόντως! Καλές γιορτές !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...