Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα!

Να τα πείτε!


Τα Πρωτοχρονιάτικα κάλαντα λέγονται τη παραμονή της Πρωτοχρονιάς σε όλη την Ελλάδα, αλλού πρωί κι αλλού απόγευμα. Σε κάθε περιοχή διαφέρουν, όπως συμβαίνει με όλα τα κάλαντα. Ας δούμε τα Πρωτοχρονιάτικα κάλαντα όπως λέγονται  σε διάφορες περιοχές!


Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα Καππαδοκίας και Μυτιλήνης


Κλασικά Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα


Κάλαντα Πρωτοχρονιάς Μακεδονίας



Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα Δωδεκανήσου


Κάλαντα Πρωτοχρονιάς Πόντου


Κάλαντα Πρωτοχρονιάς Κωνσταντινούπολης


Κάλαντα Πρωτοχρονιάς Χίου


Κάλαντα Πρωτοχρονιάς Ικαρίας


Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα Αμοργού


Κάλαντα Πρωτοχρονιάς Ρόδου


Και εις έτη πολλά!




8 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Και του χρόνου να μας τα πεις Ειρήνη μου. Με όλες σου τις όμορφες ευχές. Σε ευχαριστούμε πολύ.

Αρτίστα του βωβού είπε...

Και του χρόνου!
Ήταν πράγματι ένα πολύ ενδιαφέρον ποστ, μιας και μόνο τα κλασικά και της Μυτιλήνης (ήταν ο πατέρας από εκεί) ήξερα!

Maria είπε...

Χρόνια Πολλά!!!
Και του χρόνου με υγεία, αγάπη και όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!

Mia Petra είπε...

Εγώ πάντως σου φέρνω τις ευχές μου, με πολλή αγάπη!
Χρόνια πολλά Ειρήνη μου και καλή πρωτοχρονιά! Φιλιά! ✿

syros2js είπε...

Να τα πείτε! Να τα πείτε!!!
;-)
Χρόνια πολλά, γλυκό μου κορίτσι!!!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!!! Και αγκαλιά πελώωωρια και ζεστή!

Woman in Blogs είπε...

Καλή χρονιά, Ειρήνη!

airis είπε...

🎅╰☆╮🎅
Χρόνια πολλά και καλά Ειρήνη!
Ολόψυχα εύχομαι να έχεις μια καλή χρονιά γεμάτη χαρές!
Πολλά φιλιά!

despina είπε...

Καλή χρονιά με υγεία!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...