Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Αεροστεγείς σακούλες για αποθήκευση ρούχων!


Ήρθε ο καιρός να οργανώσουμε τις ντουλάπες μας, να κατεβάσουμε τα χειμωνιάτικα και να αποθηκεύσουμε επιμελώς τα καλοκαιρινά. Οι περισσότεροι από εμάς λίγο πολύ αντιμετωπίζουμε πρόβλημα χώρου, αλλά ακόμη κι αν αυτό δε συμβαίνει, θέλουμε να οργανώνουμε τα πράγματα μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να έχουμε διαθέσιμο χώρο ανά πάσα στιγμή και να δείχνουν όλα τακτοποιημένα και όμορφα.


Μέχρι πρόσφατα, συνήθιζα να χρησιμοποιώ  υφασμάτινους αποθηκευτικούς χώρους για τα ρούχα μας ή άλλους που έπλεκα μόνη μου. Παρόλο που τα οργάνωνα επιμελώς, οι τρόποι αυτοί δε μου εξοικονομούσαν ιδιαίτερο χώρο. 

Μέχρι που ανακάλυψα τις αεροστεγείς σακούλες κι έπαθα πλάκα. Είναι απίστευτο το πόσος χώρος εξοικονομείται αλλά και το πόσα ρούχα χωράνε σε κάθε σακούλα. Χρειάστηκα μόλις ελάχιστες τέτοιες σακούλες για πολλά ρούχα και μόλις έβγαζα τον αέρα με τη βοήθεια της ηλεκτρικής σκούπας, οι σακούλες γινόντουσαν υπερβολικά μικρές σε όγκο. 



 Τέλος, οφείλω να αναφέρω ότι οι σακούλες που πήρα, είχαν άρωμα λεβάντας, η οποία είναι πασίγνωστη για την αντισκοριακή της ιδιότητα, οπότε δε χρειάστηκε καν να αρωματίσω το μέρος της ντουλάπας όπου τις αποθήκευσα. Το άρωμα λεβάντας παραμένει ακόμη έντονο και φυσικά δεν έχω λόγο να ανησυχώ για σκόρο ή υγρασία.

Έχετε προσωπική εμπειρία από αυτού του είδους τους χώρους αποθήκευσης;

8 σχόλια:

Μαρία Νικολάου είπε...

Απλά να επισημάνω ότι πρέπει να διαλέξουμε σακούλες καλή ποιότητός γιατί οι φθηνές ξαναφουσκώνουν. Κατά τα άλλα πολύ ωραία ιδέα. Και γω έτσι αποθηκεύω τα πράγματά μου!

DIMI είπε...

Καλημερα Ειρήνη μου! Πολυ ωραία ιδέα!
Τις ίδιες σακκούλες αποθήκευσης εχω και εγω!
Δεν ήξερα πως υπάρχουν με άρωμα λεβάντας!
Καλο ΣΚ! Φιλάκια!!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Καλή αρχή στο blog σου.
Ευχαριστούμε για τις επισκέψεις στα "ευρυτανικά δρώμενα"!

Νίκη είπε...

Ο μόνος λόγος που δεν τις εχω χρησιμοποιήσει ακόμα είναι γιατί μου φαίνεται ότι τα ρούχα θα βγαίνουν πολύ τσαλακωμένα και ταλαιπωρημένα και δε θα επανέρχονται ευκολα. Συμβαίνει αυτό;

syros2js είπε...

Αχ, κι εγώ την ίδια απορία με τη Νικούλα μου έχω: Δεν υπερ-τσαλακώνονται???! (Δική μου λήξη! Την κατοχυρώνω!)
;-)
Το βρίσκω υπέροχο όμως που υπάρχει και αρωματική εκδοχή τους!
Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου! ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

LitsArt είπε...

Καλώς σε βρίσκω!
ιδανικες αυτες οι σακουλες, ειδικα για παπλώματα κ κουβέρτες!

SofTh είπε...

Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποια καλης ποιότητας τετοια αεροστεγής σακούλα; Γιατί δυστυχώς μια που δοκίμασα έπαιρνε αέρα σταδιακά.

Ifigenia Bourneli είπε...

Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα είχα με τις αεροστεγείς σακούλες. Είχα πάρει κιόλας καινούριες κουβέρτες στην αρχή του καλοκαιριού https://www.bedandbath.gr/leuka-eidi/kouvertes/ και τις είχα βάλει μέσα σε τέτοιες σακούλες και τώρα βλέπω ότι έχουν φουσκώσει. Ξέρει κανείς καποια καλής ποιότητας;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...