Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Τα πρώτα παιχνίδια του μωρού μου!


Από την ώρα που θα γεννηθούν, τα μωρά έχουν ανάγκη τους γονείς να ασχολούνται μαζί τους και αυτοί αποτελούν το πρώτο και μοναδικό αρχικά παιχνίδι τους. Ακόμη και η κουδουνίστρα δεν έχει, στην αρχή, κάποια ιδιαίτερη σημασία για τη διασκέδαση του μωρού, αφού δε μπορεί ακόμη ν' αντιληφθεί και ν' αντιδράσει. Η σωματική επαφή και η μυρωδιά της μαμάς είναι αυτά που έχουν πραγματική σημασία για το μωρό τον πρώτο καιρό.

Ωστόσο, η παραγωγή ήχων και μουσικής είναι χρήσιμο ερέθισμα για το νεογέννητο. Ένα κρεμαστό που παράγει μουσική ήταν το πρώτο πράγμα που αγοράσαμε για τη μικρή μας, όταν ακόμη ήμουν έγκυος. Αφότου γεννήθηκε, διάφορα δωράκια που παράγουν ήχους άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους από φίλους και συγγενείς. 

Στον δεύτερο μήνα της ζωής της, η μπέμπα μου άρχισε ν' ανταποκρίνεται στα παιχνίδια της, κάνοντας χαρούλες, προσπαθώντας να τους "μιλήσει" βγάζοντας μωρουδιακούς ήχους και κλαίγοντας μόλις βαρεθεί τη παρουσία τους. Ακόμη και τώρα στους δυόμιση μήνες όμως, ο μπαμπάς κι η μαμά εξακολουθούν ν' αποτελούν το βασικό παιχνίδι του μωρού.

Έτσι, το μωράκι διασκεδάζει πάρα πολύ με τραγούδια και χορούς στο μάρσιπο ή αγκαλιά με τη μαμά και τον μπαμπά. Επίσης, απολαμβάνει τις στιγμές που περνά μέσα στην ημέρα ξαπλωμένη μπρούμυτα στο κρεβάτι, τη κούνια ή το θώρακα του γονιού, προσπαθώντας να στηρίξει χεράκια και κεφαλάκι. Αυτό το τελευταίο συμβαίνει για ελάχιστα λεπτά, κάποιες φορές την ημέρα. Αυτό που λατρεύει όμως το μωράκι μου περισσότερο από όλα, είναι οι βόλτες με το αυτοκίνητο ή το καρότσι, όπου μπορεί να κοιμάται για ώρες, ξυπνώντας μόνο για να φάει.

Αυτοί είναι οι τρόποι διασκέδασης-απασχόλησης του μωρού μου μέχρι στιγμής. Σε μελλοντική ανάρτηση θα αναφέρω τους αγαπημένους της ήχους, μουσική και νανουρίσματα.

Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας!

8 σχόλια:

Μαρία Νικολάου είπε...

Το πρώτο ροζ μελωδικό αρκουδάκι το έχουμε και ΄μεις!
Εμάς βέβαια η μικρή είναι ενός χρόνου πια και παίζει με πιο διαδραστικά παιχνίδια.
Τα αγαπημένα της όμως είναι τα τάπερ και οι χαρτοπετσέτες.

syros2js είπε...

Αυτού του είδους οι αναρτήσεις, μυρίζουν μωρουδίλα και πούδρα!!!
Αγαπώ!!!!
ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!!!

Giannis Pit. είπε...

Ένα προς ένα γλυκά και όμορφα. Λατρεύω και εγώ αυτά τα μουσικά παιχνίδια καλή μου φίλη.
Μάλιστα με γέμισες συγκίνηση γιατί με έστειλες πίσω στα χρόνια εκείνα με τις κόρες μου που ήταν μωρά.
Εύχομαι ολόψυχα να το χαίρεστε καλή μου κοπέλα.
Τα φιλιά μου.

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ειρήνη!
Μεγαλώνει σιγά σιγά το κοριτσάκι σας!
Ομορφα παιχνιδάκια και στα μωρά αρέσουν τα χρώματα και οι ήχοι!
Το πρώτο μουσικό αρκουδάκι το εχω αλλα σε σιελ!
Καλό Σ/Κ και καλα να παρέχετε! Φιλιά!

Μαρία Γ. είπε...

Μετράς τις μέρες, τις στιγμές, τους μορφασμούς, τις εντυπώσεις, τις κινήσεις!
Δεν είναι σα να αρχίζεις τη ζωή σου απ' την αρχή;
Αυτό πιστεύω πως μας δίνουν τα παιδιά, αρχίζουμε να ζούμε μια καινούργια ζωή μέσα από τις δικές τους αντιδράσεις και συναισθήματα.
Πολύ τρυφερή η αναφορά σου το μωράκι σας Ειρήνη μου!
Τη χάρηκα με όλη μου την καρδιά.
Πολλά φιλάκια και στους τρεις σας :)

Mia Petra είπε...

Βουτιά στο χρόνο με συγκίνηση και νοσταλγία...
Να σας ζήσει το μωράκι σας και να γράφεις και σ' εμάς τις γλυκές (και μουσικές) στιγμές του, να παίρνουμε λίγη "τζούρα"! Πολλά φιλιά στο μωρό σας! Υ.Γ Το φεγγαράκι με το αρκουδάκι πολύ μου άρεσαν! ✿

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Δυόμιση μηνών
μια σταλιά μωράκι
να σας ζήσει ,να την χαίρεσαι και να απολαμβάνετε την κάθε στιγμή μαζί της δημιουργώντας όμορφες στιγμές κ εμπειρίες

Memaria είπε...

Πόσο γλυκιά ανάρτηση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...