Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

Call the midwife!

Call the midwife
Επειγόντως τη μαμή


Μία από τις πολυαγαπημένες μου σειρές εποχής είναι η "Call the midwife", από το ομώνυμο βιβλίο της Jennifer Worth. Πρόκειται για μια δραματική σειρά του BBC που παρουσιάζει τις αφηγηματικές ιστορίες μιας μαίας, έτσι όπως τις έζησε στο Ιστ Εντ, μια φτωχή συνοικία κοντά στο λιμάνι του Λονδίνου εν έτη 1950. 


Έχοντας βγάλει επτά σεζόν ως τώρα, η σειρά αυτή έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία, κυρίως στη Μεγάλη Βρετανία.  Μέσα από τη σειρά βλέπουμε να ξετυλίγονται ιστορίες από τη καθημερινή ζωή της μαίας και του κόσμου που ζούσε στο Ιστ Εντ εκείνη την εποχή. Παρακολουθούμε τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης και τη θέση που είχε τότε η γυναίκα στο Λονδίνο. 


Οι μαίες που παρουσιάζονται στη σειρά μένουν στο μοναστήρι Νονάτους. Κάποιες από αυτές είναι Μοναχές και κάποιες όχι. Ανά διαστήματα νέες μαίες έρχονται και κάποιες φεύγουν. Οι ιστορίες που εκτυλίσσονται στην οθόνη μας μπορεί να φαντάζουν πολλές φορές παράξενες για τα δεδομένα της σημερινής εποχής, αλλά εκείνη τη περίοδο αυτά τα γεγονότα αποτελούσαν απλή καθημερινότητα.
Τον περασμένο Μάρτιο τελείωσε η έβδομη σεζόν και κάθε μία είχε 6-9 επεισόδια μέχρι τώρα. Η όγδοη σεζόν θα προβληθεί το 2019.


Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

7 σχόλια:

Μαρία Γ. είπε...

Πολύ καλή παραγωγή! Είχα την ευκαιρία να την παρακολουθήσω πριν λίγα χρόνια και πίστεψα πως είχε τελειώσει. Όμως εδώ βλέπω πως συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Θα την ψάξω γιατί μου αρέσει πολύ.
Καλό απόγευμα Ειρήνη μου :)

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα Ειρήνη μου,
δεν την έχω δει τη σειρά αλλά ο τρόπος που την παρουσιάζεις είναι εξαίρετος. Ωραίο θέμα. Ο Αγώνας των μαιών στην ανθρώπινη ζωή και η καθημερινότητά τους. Πολύ όμορφο.
Μπράβο για την παρουσίαση. Τα φιλιά μου.

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ειρήνη!
Δεν την εχω δει ακομα αυτήν την σειρά,την εχω στην λίστα μου! Πολυ ωραια η παρουσίαση σου
Αυτόν τον καιρο βλεπω το outlander,τον τέταρτο κύκλο! Καλό βραδυ! Φιλιά!

syros2js είπε...

Από την περιγραφή σου, φαίνεται ενδιαφέρουσα σειρά! Δεν την είχα ακουστά...
Μόλις τελειώσω τις δικές μου αγαπημένες, θα τη βάλω στη ... λίστα!
;-)
ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ευχαριστουμε πολυ για την προταση φιλη μου
καλες γιορτες
φιλια πολλα

Τριανταφυλλένια είπε...

Είχα κάποτε θελήσει να την παρακολουθήσω αλλά τότε δεν είχα χρόνο για σειρές. Τώρα που μου τη θύμισες και μας είπες και θετικά λόγια, θα τη βάλω στα υπόψην!

Memaria είπε...

Είχα παρακολουθήσει παλιότερα δυο σεζόν...καλά που μου τη θύμισες πάλι!
Φιλιά πολλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...