Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

Πλέκω χριστουγεννιάτικα στολίδια!


Τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών και τι πιο ωραίο και αναζωογονητικό από το να ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε στολιδάκια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο ή γενικότερα το σπίτι μας. 


Σε αυτή την ανάρτηση, σας παρουσιάζω τα εκπαιδευτικά βίντεο που έχω φτιάξει η ίδια και αφορούν χριστουγεννιάτικες πλεκτές δημιουργίες.


Πρόκειται για μινιατούρες αγιοβασιλιάτικα μποτάκια, χριστουγεννιάτικα δεντράκια, αστεράκια και έναν χιονάνθρωπο.


Οι δημιουργίες μου αυτές είναι από τις αγαπημένες μου και διακοσμούν κάθε χρόνο το χριστουγεννιάτικο δεντράκι μου, αλλά και τις συνθέσεις που δημιουργώ κάθε χρονιά.


Για να πλέξετε μερικά από αυτά, θα χρειαστείτε ελάχιστο νήμα, λίγο χρόνο και πολύ όρεξη.



Καλές Γιορτές!

9 σχόλια:

Woman in Blogs είπε...

Και του χρόνου, καλό μήνα!

DIMI είπε...

Πανέμορφα ολα τα γιορτινά στολίδια σου!
Καί του χρόνου!Καλο μηνα!Φιλια!

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα Ειρήνη. Καλό μήνα κορίτσι μου. Χαίρομαι τη δημιουργικότητά σου και τις εμπνεύσεις σου. Πολύ όμορφα τα στολίδια σου. Τις ευχές μου.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλον μηνα, φίλη... με υγεία

πάντα ομορφα να φτιάχνεις..

syros2js είπε...

Σούπερ!!! Πόσο πιο όμορφη να γίνει μια ιδέα?!
Μπράβο, κορίτσι μου!
Πάντα δημιουργική να είσαι!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό μήνα!

ANNA FLO είπε...

Πολύ καλά τα στολίδια σου και τα βίντεο που μας εξηγούν!!Και απλά είναι και όμορφα. Μπράβο Ειρήνη μου
Καλό μήνα και του χρόνου να είσαι καλά

nikol είπε...

Αχ είναι υπέροχα και τα βιντεάκια πολύ κατατοπιστικά !!! Να είσαι καλά Ειρήνη μου που τα μοιράστηκες μαζί μας !! Καλό εορταστικό μήνα να έχεις!!11111

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλή σου μέρα και καλές γιορτές φίλη μου.Θα ομολογήσω πως δεν τα πάω καλά με το πλέξιμο.Δεν πας να μου δείξεις όσα βιντεάκια θες ( το έχω δοκιμάσει με τις βελόνες και το μαλλί στο χέρι) εγώ εκεί..στουρνάρι!! Τι να πω για το λάστιχο να πάρει η ευχή που μου το δείχνουν φίλες κι εγώ δεν το έμαθα ακόμα!!!Πάντως έχω δοκιμάσει να το ξέρεις..απλά δεν με συγκίνησε το πλέξιμο μάλλον.

Natassa's blog tips είπε...

Ωραία τα πλεκτά στα βιντεάκια, παλιά έπλεκα και εγώ. Πολλές φορές το σκέφτηκα να το ξαναρχίσω

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...