Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Τελευταία Ανάρτηση;

Αγαπητοί μου φίλοι,

Όπως έχω αναφέρει και στη προηγούμενη ανάρτηση,  εχω ξεκινήσει ένα νέο μπλογκ,  το drastiria.design.blog. Αρχικά δεν ήξερα τι θα έκανα με τα mgnomi.blogspot.com και το drastiria.blogspot.com.  Σήμερα όμως διέγραψα το πρώτο και μεχει το τέλος του 2020 θα έχω διαγράψει και το παρόν. 

Όλες οι αναρτήσεις,  αλλά καιτα σχόλια από τα δύο παλιά μου μπλογκ έχουν μεταφερθεί στο drastiria.design.blog  Επομένως,  υπάρχει μία συνέχεια, κάτι που είναι πολύ σημαντικό. 

Εκεί,  όπως θα δείτε όσοι συνεχίζετε να με παρακολουθείτε από εκεί πλέον,  γράφω κυρίως για θέματα που αφορούν τον Μινιμαλιστικό τρόπο ζωής και τη Θετική διαπαιδαγώγηση,  αλλά και άλλα θέματα.  Αναρτώ δύο φορές τον μήνα,  τουλάχιστον αυτόν τον καιρό. 

Όσοι δε με έχετε ακολουθήσει ακόμη και θέλετε,  κάντε μια επίσκεψη στο drastiria.design.blog,  θα μου δώσετε ιδιαίτερη χαρά.  Όσοι  με ακολουθείτε ήδη εκεί,  μπορείτε να σταματήσετε να ακολουθείτε το παρών,  αφού θα κλείσει έτσι κι αλλιώς. 

Σας ευχαριστώ όλους που τα λέγαμε εδώ κι ευχαριστώ ακόμα περισσότερο,  όσους συνεχίζουν να με τιμούν και στο νέο μου μπλογκοσπιτάκι. 

Να είστε όλοι καλά και να προσέχετε τον εαυτό σας. 

8 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα γλυκια μου φιλη
ευχαριστουμε για την ενημερωση
σε φιλω πολυ

Giannis Pit. είπε...

Ειρήνη, είμαι πιστός ακόλουθός σου, το ξέρεις. Και φυσικά σε ακολουθώ στο νέο δικτυακό σπιτικό σου. Κράτα πολύτιμες αναρτήσεις από τα παλιά σου μπλογκ και κάνε μεταφορά στο καινούργιο, είναι αμαρτία να χαθούν.
Καλή έμπνευση να έχεις σε κάθε σου δημιούργημα καλή μας φίλη.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλη μου μπήκα και χάρηκα που έχεις και την παρακολούθηση μέσω μέιλ. Με διευκολυνει πολύ αυτο στα μπλοκ. Όμως δεν μπόρεσα να βρω που κάνουν σχόλιο και μάλλον δεν μπόρεσα να ανοίξω εντελώς τα θέματα. Τέλος πάντων...θα τη βρω τη λύση, ίσως κάτι δεν πατάω σωστα.

nikol είπε...

Ειρήνη μου ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση !! Και βέβαια θα σε ακολουθήσω στο νέο σου χώρο και σου εύχομαι να έχεις ωραίες εμπνεύσεις !! Την αγάπη μου

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Εχεις βρεί τον σωστό τρόπο καλή μου να μάθει η μικρούλα σου να τρώει και αυτα που δεν της αρέσουν ..μέχρι να τα δοκιμάσουν όμως ε; χα..χα. αν έχουμε υπομονή και χρόνο όλα γίνονται .. ας μάθουν να τρώνε και μ άλλους τρόπους τα παιδάκια..και αυτός που βρήκες είναι ένα απο αυτούς.. μπράβο Ειρήνη μου..
Καλως σε βρήκα στο καινούργιο σου ,μπλοκ..
Χριστός Ανέστη καλή μου χρόνια πολλά..να είσαι καλά και ευτυχισμένη με ότι κάνεις..φιλιααα!!🌺
υ.γ.Ειρήνη μου.. σου αφηνω εδω το σχόλιο μου γιατί δεν έχεις στο καινούργιο σου μπλοκ το Chrome που είναι ο δικός μου μπροουζερ..και δεν μπορώ να σου αφήσω εκεί σχόλιο..νομίζω ότι το ίδιο πρόβλημα θα έχει και αχτίδα..δες το σε παρακαλώ .. φιλια..!!😘

Giannis Pit. είπε...

Ρούλα καλησπέρα,
Δεν ξέρω αν θα διαβάσεις εδώ αυτό το σχόλιο προσπαθώντας να σου δώσω μια απάντηση στο πρόβλημα που αναφέρεις.
Δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα. Κάθε μπλογκ αποδέχεται τα πάντα! Όλους τους browsers. Αλλού είναι το θέμα σου.
Επειδή το μπλογκ το καινούργιο της Ειρήνης είναι στην πλατφόρμα wordpress θέλει ένα ακόμα βηματάκι για να σχολιάσεις.
Από κάτω από το κουτάκι του σχολίου σου ζητάει να κάνεις log in στην wordpress.
Θα κάνεις χρησιμοποιώντας την επιλογή μέσω Google , έχει ένα γράμμα G μεγάλο που θα το πατήσεις . Κάπως έτσι θα λυθεί το θέμα σου.
Εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε.
Φιλια

drastiria είπε...

Ευχαριστώ πολύ Γιάννη για τη βοήθεια. Ελπίζω Ρουλα μου να βρεις τη λύση με τον τρόπο που λέει ο Γιάννης. Καινούρια στο WordPress κι εγώ δε γνωρίζω και πολλά. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε και περνάτε από το μπλογκ μου.

Aggelos ta nea είπε...

Μπορείς να γίνεις αναγνώστης στο μπλογγερ μου
https://olympiakosgate7news.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...