Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018

Επέτειος του ΟΧΙ!

28η Οκτωβρίου 1940


Η 28η Οκτωβρίου είναι εθνική αργία για την Ελλάδα, ημέρα κατά την οποία οι Έλληνες γιορτάζουν την είσοδο της χώρας στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και την έναρξη του ελληνοιταλικού πολέμου, αφού αρνήθηκαν την κατοχή από τα ιταλικά στρατεύματα. 


Οι Έλληνες εξ' αρχής ένοιωθαν απίστευτη περηφάνια για την αντίστασή τους αυτή και όλοι, άντρες και γυναίκες συμμετείχαν πρόθυμα στον πόλεμο με όποιον τρόπο μπορούσαν.


Οι Ιταλοί ηττήθηκαν παταγωδώς, προκαλώντας έτσι τη τέχνη να δημιουργήσει.


Η Σοφία Βέμπο, η επονομαζόμενη και τραγουδίστρια της Νίκης, όχι μόνο τραγούδησε τις νίκες των Ελλήνων, αλλά δώρισε και 2.000 χρυσές λίρες στο ελληνικό ναυτικό.


Τα πιο διάσημα τραγούδια που υμνούν την ελληνική νίκη είναι:

Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του...

Κορόιδο Μουσολίνι...
Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά...




Χρόνια Πολλά!











6 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα καλή μου φίλη,
Χρόνια Πολλά για αύριο. Μεγάλη ιστορική ημέρα. Για να θυμόμαστε τον αγώνα του λαού μας ενάντια στο Φασισμό και τους Ναζί και το ολοκαύτωμά του. Σε έναν αγώνα που πολλοί σήμερα επιχειρούν βίαια να σπιλώσουν με το βρυκολάκιασμα της εμφάνισής τους.
Να είσαι καλά.

syros2js είπε...

Όμορφο, λιτό μα περιεκτικό το αφιέρωμά σου στην ημέρα, κορίτσι μου!
Να είσαι καλά!
ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

Μαρία Πλατάκη είπε...

ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ TRAVEL IN LITTERATURE.

Μαρία Γ. είπε...

Μια μεγάλη εποχή για τους γονείς και τους παππούδες μας.
Εμείς τη θυμόμαστε από τις παρελάσεις και τις γιορτές στα σχολεία.
Τώρα που θα κοπούν και οι παρελάσεις -έμαθα -γιατί τρέφουν- λέει -τον εθνικισμό, εναπόκειται στην οικογένεια να ευαισθητοποιεί όσο μπορεί τα παιδιά.
Οι νέοι γονείς κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε αγαπητή μου Drastiria για να μην ξεμείνουμε από την ιστορία μας.
Πολύ όμορφο αφιέρωμα.
Σε φιλώ!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα!
χρονια πολλα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Δεν ξέρω πως νοιώθουν οι άλλοι μα εγώ όταν ακούω τον Εθνικό μας ύμνο αισθάνομαι την καρδιά μου να χτυπάει σε άλλο ρυθμό, αισθάνομαι περήφανη για την ιστορία μας χωρίς να σκέπτομαι τα λάθη όποιων μας οδήγησαν σε τέτοιες καταστάσεις και ίσως μας οδηγήσουν ακόμη.Τότε σηκώνομαι και κάνω το σήμα του Προσκοπισμού όπου και να βρίσκομαι γιατί Πρόσκοπος μια φορά πάντα Πρόσκοπος γλυκιά μου.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...