Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019

Από τις πρώτες μου δημιουργίες πλεξίματος!


Μπορεί να μη κατάφερα να πιάσω το βελονάκι και τις βελόνες καθόλου φέτος....


Όμως η αγάπη μου για το πλέξιμο παραμένει.


Στις φωτογραφίες τις ανάρτησης αυτής,


σας παρουσιάζω μερικές από τις δημιουργίες πλεξίματος,


που είχα φτιάξει στο παρελθόν.


Γαντάκια χωρίς δάχτυλα και...


τερλικάκια για τον καλό μου κι εμένα...


αλλά και κάλτσες φτιαγμένες με 4 ειδικές βελόνες.


Και μερικά γάντια με τις ειδικές βελόνες.

Αγαπημένα τερλίκια  πλεγμένα με βελονάκι,


σε διάφορα χρώματα και μερικά σχέδια.


ζεστά κι αγαπημένα!


Ακόμη και με πολύχρωμο νήμα.


Σας ευχαριστώ!

17 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Πολύ όμορφα, χρηστικά, λειτουργικά. Και κουβαλούν την τέχνη σου και την αγάπη σου Ειρήνη. Να είσαι καλά και πάντα να δημιουργείς. Καλό σου μήνα.

Ariadni St. είπε...

καλημερα και καλο μηνα!
Θα ζεσταθουν πολλα χερακια και ποδια με αυτα τα καλουδια!

Χριστίνα Πεταλωτή είπε...

Αχ κι εσύ στο κλαμπ του πλεξίματος; Τι καλά! Τώρα το χειμώνα είναι ακόμα πιο ωραία να πλέξουμε! Πολλά πολλά φιλιά

Paraskevi Lamprini M. είπε...

επαγγελματία σε βρίσκω, μπράβο
καλον μήνα κι εδώ,με υγεία

Maria είπε...

Πολύ όμορφα είναι όλα, μπράβο σου!!!
Καλό κι ευλογημένο μήνα!!!
Φιλάκια!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πολύ ωραιες δημιουργιες!! Εγω δεν τα καταφερνω με το βελονακι:(

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ειναι υπεροχες
χουχουλιαρικες και χαριτωμενες
μπραβο φιλη μου

Αρτίστα του βωβού είπε...

Λοιπόν, θα σου το δηλώσω, για να μην έχουμε παρεξηγήσεις.
Θα προβώ σε κλοπή σχεδίου, διότι τα γάντια τα χωρίς δαχτυλάκια τα λάτρεψα και θα τα φτιάξω κι εγώ!
Καλό μήνα Δραστήρια!

Mia Petra είπε...

Είναι όλα τέλεια, τα γάντια χωρίς δάχτυλα τα λάτρεψα λίγο παραπάνω!
Εντέλει είσαι μια δραστήρια, αναμφίβολα! 😊 Πολλά φιλιά στο μπεμπέ 🎄

Katrina είπε...

Μπράβο σου κορίτσι μου πολύ καλή δουλειά καλή συνέχεια!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥευχομαι έτσι τρυφερό και χουχουλιάρικο νάναι και το 2020 για σένα και την οικογένειά σου! Υγεία και καλές δημιουργίες! Φιλάκια πολλά και γιορτινά

Rena είπε...

Πανέμορφα όλα!!!
Καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη και όμορφες!!!!

ANNA FLO είπε...

Υπέροχα! Και δεν έχω ιδέα από βελόνες!
Χρόνια πολλά Ειρήνη μου
Με υγεία και χαρά. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου
Τα φιλιά μου

Natassas blog tips είπε...

Καλά τα καταφέρνεις στο πλέξιμο για αρχάρια τα πας μία χαρά χρόνια πολλά

Little Hope Flags είπε...

θα ήθελα να το αρχίσω κι εγώ κάποια στιγμή!
Άλκηστη

Αρτίστα του βωβού είπε...

Καλή χρονιά Δραστήρια!🎈

Μαρία Γ. είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και όλα τα καλά στην οικογένειά σου Ειρήνη μου!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...