Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Φέτος τα μελομακάρονα - Συνταγή!


     Λίγο μετά τα μέσα του Νοέμβρη...εγώ ανυπομονούσα να στολίσω και να μοσχοβολίσει το
σπίτι κανέλα και σπιτικά μελομακάρονα. Έτσι, αμέσως έντυσα το σπίτι χριστουγεννιάτικα, στόλισα το μικρό δεντράκι (για το μεγάλο ούτε λόγος, καθώς δεν υπήρχε περίπτωση να γλιτώσει από τα χεράκια της Ζωηρούλας μου) και πήρα να ψήσω μερικά μόνο μελομακάρονα για να μυρίσει από νωρίς Χριστούγεννα στο σπίτι και σε όλη τη γειτονιά.
     Μόλις ήταν έτοιμα, λοιπόν, δεν έχασα ευκαιρία να κεράσω τη γειτονιά με τα μοσχομυρωδάτα μελομακάρονά μου. Κράτησα λίγα για εμάς, γιατί τον περασμένο χρόνο έκανα πολύ κόπο να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης μου και δε σκοπεύω ο κόπος αυτός να πάει χαμένος. Βέβαια, δε στερούμαι τίποτα, αλλά λαμβάνω με μέτρο τις θερμίδες. Ας αφήσω όμως τα πολλά λόγια, καθώς όπως σοφά λέει ο λαός ότι είναι φτώχεια και ας περάσω στη συνταγή των μελομακάρονων που έχω κι έφτιαξα επιτυχώς το περασμένο Σάββατο.


ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ:

1. Βάζω μαζί σε ένα μπολ:

  • 1 φλιτζάνι τσαγιού ελαιόλαδο
  • 1/2 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
  • 1 φλιτζάνι καφέ, κονιάκ
  • 1/2 κουτ. γλυκού γαρίφαλλο
  • 1 κουτ. γλυκού κανέλλα
2. Βάζω μαζί σε ένα φλιτζάνι τσαγιού κι έπειτα τα προσθέτω στο προηγούμενο μπολ:
  • 1/2 φλιτζάνι τσαγιού χυμό πορτοκάλι
  • 1/2 κουτ. γλυκού σόδα
3. Προσθέτω στο μπολ:
  • 1 κουτ. γλυκού μπέικιν
  • 3 φλιτζάνια τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις 
4. Πλάθω τα μελομακάρονα, τα οποία θα βγουν περίπου 30 κομμάτια. Τα ψήνω στη λαδόκολλα στους 180 βαθμούς για 25 λεπτά της ώρας. Τα βγάζω από τον φούρνο και μόλις κρυώσουν φτιάχνω και ρίχνω καυτό το σιρόπι. Έπειτα τα άφησα όλη τη νύχτα να μελώσουν καλά κι έγιναν πεντανόστιμα. 

5. Σιρόπι, βράζω για τουλάχιστον 10 λεπτά της ώρας:
  • 1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
  • 1 φλιτζάνι τσαγιού μέλι
  • 1 φλιτζάνι τσαγιού νερό


   Αν αγαπάτε πολύ τα Χριστούγεννα, μη διστάσετε να στολίσετε νωρίς και να κάνετε ότι άλλο τραβάει η ψυχή σας. Οι στιγμές που μας δίνουν χαρά στη ζωή είναι λίγες. Ας τις κάνουμε να διαρκούν όσο περισσότερο γίνεται.

Καλές Γιορτές, γεμάτες Υγεία, Αγάπη κι Ευτυχία!

8 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλή επιτυχία στην παρασκευή και φυσικά καλοφάγωτα Ειρήνη μου.
Να τις χαίρεσαι τέτοιες στιγμές, είναι όμορφες και απλές μαζί.
Καλησπέρα.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

και του χρονου Ειρηνη μου
να εισαι καλα!

Natassas blog tips είπε...

Θέλω κι εγώ φέτος να φτιάξω μελομακάρονα και ψάχνω μία συνταγή για λίγα κομμάτια για να μην τα κλαίω σε περίπτωση αποτυχίας χαχαχα

nikol είπε...

Ειρήνη μου καλά έκανες και στόλισες νωρίς , έτσι και η μικρούλα θα απολαμβάνει τη γιορτινή ατμόσφαιρα !! Εγώ τίποτα ακόμα , δεν προλαβαίνω λέμε !!
Παρόμοια είναι και η δική μου συνταγή για μελομακάρονα μμμ
Μου άρεσε το κέρασμα σου στη γειτονιά !!
Πολλά φιλιά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Τι ωραια που εχεις αρχισει τον Χρισουγεννιατικο στολισμο Ειρηνη μου..το παιδακι σου και εσυ μαζι να χαρητε αυτες τιε γιορτινες μερες και τα μελομαρονα συνησφέρουν στο να μπουμε στο κλιμα των ημερων..οντως μυριζουν Χριστουγεννα που οσονούπω φτανουν...
Να περνας ομορφα κοριτσι μου οτι και να κανεις φιλακιαα!!🧡

Μαρία Γ. είπε...

Με το καλό να στολίσεις και του χρόνου το σπιτικό σου Ειρήνη.
Τα μελομακάρονα σου μου έσπασαν τη μύτη :)
Mε ξεσήκωσες και θα βάλω κι εγώ να τα φτιάξω το σ/κ.
Με το καλό να γιορτάσεις τα Χριστούγεννα με την οικογένειά σου!
Καλό βράδυ!

Mia Petra είπε...

Και του χρόνου με υγεία Ειρηνάκι μου!
Και να χαίρεστε το μωράκι σας το γλυκό!
Φιλιά πολλά και καλό βραδάκι.

Υ.Γ Εγώ δεν βάζω καθόλου ζάχαρη στα
μελομακάρονα και τα φτιάχνω με μαύρο
αλεύρι, έτσι έχω λιγότερες τύψεις!😊

Χριστίνα Πεταλωτή είπε...

Α από νωρίς στα βάσανα ε; Τα ευχάριστα βάσανα φυσικά. Και του χρόνου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...