Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

Νέο blog!

Αγαπημένοι μου φίλοι,

     Μόλις σήμερα δημιούργησα το https://drastiria.design.blog/ και μετέφερα τις αναρτήσεις από τα δύο μπλογκ μου drastiria.blogspot.com και mgnomi.blogspot.com στον νέο μου ιστότοπο. Ήθελα μια αλλαγή με τη νέα χρονιά και αυτό το εγχείρημα το σκεφτόμουν εδώ και καιρό, αλλά δε τολμούσα να το επιχειρήσω.
     Όπως ανέφερα, το νέο μπλογκ βρίσκεται σε εντελώς αρχικό στάδιο, οπότε μη περιμένετε να δείτε και πολλά προς το παρόν. Ελπίζω να τα λέμε κι από εκεί! Σας φιλώ!

                                             Καλή Χρονιά σε όλες και όλους!

13 σχόλια:

Mia είπε...

Καλή αρχή στο νέο σου μπλογκοσπιτάκι, Ειρήνη μου. Και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Καλορίζικο και καλή χρονιά !!!!

airis είπε...

Καλή χρονιά Ειρήνη!
Καλή αρχή και στο μπλογκάκι σο!
Τα άλλα δύο θα συνεχίσουν να υπάρχουν ή τα διαγράφουμε;

drastiria είπε...

Θα συνεχίσουν να υπάρχουν τα μπλογκ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹Καλη αρχη στο νεο μπλογκακι σου

Μαρία Πλατάκη είπε...

Καλή Χρονιά Ειρήνη να χαίρεσαι την οικογένειά σου με ύγεια και χαρα.
Καλορίζικο το νέο σου μπλογκ!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αχ..Ειρήνη μου και εγω το ιδιο σκέφτομαι για την καινούργια χρονιά πως θέλω μια αλλαγή αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω..χα..χα..εσύ πως το έκανες;
Πολύ όμορφο το έκανες σιγά σιγά θα τα καταφέρεις να το κάνεις τέλειο..
Καλή αρχή λοιπόν και καλή χρονιά με όλα τα καλά του θεού κορίτσι μου.. υγεία να έχετε χαρούμενες στιγμές και αγάπη πολύ παντού..🧡
Καλή χρονιά χρόνια πολλά και καλά..🎄

LitsArt είπε...

Καλή χρονιά με Υγεία, Αγάπη και γεμάτη αξέχαστες στιγμές!!
τα λέμε στο νέο σπιτάκι λοιπον!!

Maria είπε...

Καλή αρχή στο νέο σου σπιτάκι!!!
Καλή και Ευλογημένη χρονιά με υγεία,αγάπη και ευημερία!!!
Χρόνια Πολλά!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τώρα το ανακάλυψα φιληνάδα και εύχομαι να σου δώσει το έναυσμα για όμορφες αναττήσεις.

Ariadni St. είπε...

Καλοταξιδο!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αν ερχεσαι ποτε πότε εδω θελω να σου πω Ειρηνη μου πως έχω προσπαθήσει να σχολιασω στο καινουργιο σου μπλοκ και πολλες φορες δεν τα καταφερνω...εχω το κγουκλ και δεν έχει το σήμα του να μπω απο εκει...δεν τα ξερω και πολύ καλά αυτα... απλα στο γραφω εδω να το ξερεις... καλο σουμηνα .. να εισαι καλά...🌺

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Δεν είναι ότι δεν έρχομαι εδώ ..και ότι δεν μπαινω στο καινολυργιο σου μπλοκ Ειρηνη μου πατωντας ςπςνω στο λινκ που έχεις βαλει.. ειναι ότι λυπαμαι πολύ που δεν ξερω τον τροπο να σχολιασω εκει.. σου αφηνω λοιπον εδω την απορία μου .. και να σε ευχαρθστ΄γσω που περνας από μενα και τα λεμε εκεί.. φιλακιαα!!❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...