Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

Νέος Λογαριασμός Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και σελίδα στο facebook!

Αγαπητοί μου φίλοι,

Όπως ίσως παρατηρήσατε κάποιοι, άλλαξα λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο μπλογκ μου, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να ξαναγραφτώ στα ιστολόγιά σας εκ νέου με τον νέο μου λογαριασμό και να σχολιάζω πλέον με εκείνον. Ήθελα απλά να σας ενημερώσω για την αλλαγή αυτή.

Επιπλέον, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τη σελίδα μου στο facebook, την οποία έφτιαξα πρόσφατα και θα βρείτε εδώ:

Facebook - Drastiria


Σας ευχαριστώ πολύ για τη κατανόησή σας!







5 σχόλια:

DIMI είπε...

Καλορίζικη η σελίδα Ειρήνη μου!
Την επισκέφτηκα ! Καλη εβδομαδα!Φιλάκια στην Μπέμπα!!

ANNA FLO είπε...

Καλή αρχή στη νέα σου σελίδα. Σου ευχήθηκα και εκεί.Καλή συνέχεια

syros2js είπε...

Κι από εμένα είχες επίσκεψη στη σελίδα χθες!
:-)
Καλό ξεκίνημα κ' εκεί, κορίτσι μου!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
Καλή εβδομάδα & Καλό μήνα!

Δημιουργία είπε...

Καλοταξιδη η καινούργια σου σελίδα. Καλο μήνα με υγεία και χαρά!

Maria είπε...

Καλοτάξιδη η σελίδα σου και σ'ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!!
Εύχομαι να περάσεις έναν όμορφο κι Ευλογημένο μήνα!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...