Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Anne with an E!


Μια από τις αγαπημένες μου σειρές είναι και το "Anne with an E" από το βιβλίο Anne of Green Gables" ή "η Άννα της Χαράς" της συγγραφέα Λούσι Μοντ Μοντγκόμερι με καταγωγή από τον Καναδά. 




Η δραματική αυτή σειρά είναι παραγωγή του Netflix και αφορά ένα ορφανό κορίτσι με κόκκινα μαλλιά και φακίδες, χαρακτηριστικά που το κάνουν να νομίζει πως είναι ιδιαίτερα άσχημο. Έχοντας ζήσει διάφορες περιπέτειες κατά τη διαμονή της στο ορφανοτροφείο ( κατά τη διάρκεια του έργου έχουμε τη δυνατότητα να δούμε μερικές από αυτές), η μικρούλα Άννα έχει τη τύχη να υιοθετηθεί κατά λάθος από μια απροσδόκητη οικογένεια.


Το πανέξυπνο μικρό κορίτσι έχει την ευκαιρία επιτέλους να ζήσει μια φυσιολογική ζωή. οι περιπέτειες και οι δυσκολίες όμως δε λείπουν, ειδικά στην αρχή που η μικρή κοινωνία δυσκολεύεται να δεχτεί ένα ορφανό παιδί. Τελικά, η μικρή Άννα καταφέρνει να κερδίσει την αγάπη όλων και να τους οδηγήσει σε όμορφες και μοναδικές περιπέτειες.

5 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλημέρα Ειρήνη.
Τελικά οι σειρές στο Κανάλι αυτό είναι εξαιρετικές.
Φαίνεται πολύ καλή όπως την περιγράφεις και ενδιαφέρουσα.
Καλή συνέχεια να έχεις σου εύχομαι και όμορφο ΣαββατοΚύριακο.

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ειρήνη μου!
Ειδα το τρέιλερ και το εχω στην λίστα μου να το δω προσεχώς!
Φαίνεται πολυ ενδιαφέρουσα σειρά! Καλο ΣΚ!Φιλάκια!

Μαρία Γ. είπε...

H εικόνα της Άννας με τα λουλούδια στα μαλλιά και τα λαμπερά μάτια με προδιαθέτει πολύ ευχάριστα. Θα την έχω υπόψη μου Ειρήνη.
Καλό σ/κ και ευχαριστώ πολύ :)

Maria είπε...

Ενδιαφερον παρουσιάζει το βιβλίο, ευχαριστούμε για την παρουσίαση!!!
Εύχομαι μία όμορφη κι Ευλογημένη εβδομάδα!!!
Φιλάκια!!!

Δημιουργία είπε...

Η περίληψη που γράφεις σε προδιαθέτει για ένα όμορφο διήγημα. Για την μεταφορά του στην οθόνη δεν ξέρω γιατί δεν παρακολουθώ σχεδόν καθόλου τηλεόραση, προτιμώ τη μουσική και το ραδιόφωνο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...