Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Πώς οργανώνω τις φωτογραφίες και τα βίντεο!


     Πριν από κάμποσα χρόνια, έπειτα από βλάβη στον φορητό υπολογιστή μου, έχασα πλήθος αρχείων που είχα αποθηκευμένα μόνο σε αυτόν. Μεταξύ αυτών των αρχείων ήταν και το πρώτο μέρος της πτυχιακής μου εργασίας, το οποίο αναγκάστηκα τελικά να ξαναγράψω. Το λέω αυτό, γιατί τότε μου είχε προκαλέσει τεράστιο σοκ και με οδήγησε σε πολύ κόπο. Εκτός όμως από τα έγγραφα, είχα κι αρκετές φωτογραφίες και βίντεο, τα οποία έχασα για πάντα.

Από τότε, λοιπόν, μου έγινε μάθημα και δεν αποθήκευσα ποτέ ξανά αποκλειστικά και μόνο στη συσκευή πολύτιμα για μένα αρχεία. Μέσα σε αυτά συγκαταλέγονται και οι φωτογραφίες και τα βίντεο. Στις μέρες μας υπάρχουν διάφοροι χώροι αποθήκευσης που είναι διαθέσιμοι στο διαδίκτυο, στους οποίους μπορεί κανείς να εμπιστευθεί τα πολύτιμα γι αυτόν έγγραφα, τις μοναδικές στιγμές της ζωής του. Έτσι, μπορείς να έχεις πρόσβαση στα αρχεία αυτά από οποιαδήποτε συσκευή, είτε είναι δική σου, είτε όχι. Σε αυτούς τους αποθηκευτικούς χώρους, μπορεί κανείς να αποθηκεύσει έναν ικανοποιητικό όγκο δεδομένων δωρεάν. 


Προσωπικά, οι χώροι αποθήκευσης αρχείων που χρησιμοποιώ είναι το google photos και google drive, καθώς και το dropbox. συνήθως, οργανώνω τις φωτογραφίες μου ανά έτος και σε ξεχωριστούς φακέλους και λευκώματα αποθηκεύω τα βίντεο μου με τον ίδιο τρόπο. Πολλές φορές και κυρίως όσον αφορά το σπουργιτάκι μου, σε τακτά χρονικά διαστήματα, ενώνω τα βίντεο που έχω τραβήξει, δημιουργώντας έτσι ένα βίντεο διάρκειας μιάμιση-δύο ωρών. Αυτό το κάνω μέσω του movie maker στον υπολογιστή μου. 


Δυστυχώς, το movie maker δε μου αναγνωρίζει τα βίντεο που έχω στο google photos, με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι να τα ανεβάζω στο youtube (όχι σε δημόσια θέα, εννοείται) κι έπειτα να τα ξανακατεβάζω στον υπολογιστή, ώστε να φτιάξω το βίντεο. "Φέξε μου και γλίστρησα" δηλαδή. Αν γινόταν να κάνω διαφορετικά αυτό το βήμα θα ήμουν πολύ ευχαριστημένη. Οπότε, αν έχετε κάποια ιδέα, κάποια λύση σε αυτό, ευχαρίστως θα τη διαβάσω.

Εσείς με ποιο τρόπο οργανώνετε τα αρχεία σας;


     

10 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Και ορθώς εφαρμόζεις αυτή σου την οργάνωση Ειρήνη. Είναι απόλυτα αναγκαία για σωστή χρήση ενός μεγάλου υλικού. Εγώ έχω τις φωτογραφίες μου σε φακέλους.
Καλή και όμορφη συνέχεια στη μέρα σου.

Δημιουργία είπε...

Μία φορά την πάθαμε και χάσαμε ότι είχαμε στον υπολογιστή όταν κάηκε ο σκληρός δίσκος, από τότε υπάρχει πάντα ένας εξωτερικός που αποθηκεύονταν και εκεί ότι φυλάμε.Μια καλή λύση νομίζω!

Mia είπε...

Κι εγώ οργανώνω τα πάντα σε φακέλους και κρατώ αντίγραφο σε εξωτερικό σκληρό δίσκο. Το Google Photos όμως το χρησιμοποιώ πολύ. Πολλά φιλιά, Ειρήνη μου.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Κι εγώ σε φακέλους και σε σκληρό δίσκο ..
Καλή Κυριακή !!!

Mia Petra είπε...

Ακόμα και το στικάκι είναι λένε χρήσιμο.. Καιρός να αποκτήσω. Τα φιλιά μου και καλή Κυριακή Ειρήνη μου 🎈

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

εγώ τα δικά μου φωτογραφίες και βίντεο τα βάζω σε φακέλους και σε σκληρό δίσκο {αγόρασα σκληρό δίσκο} και τα βάζω απευθείας στο σκληρό δίσκο
δεν τον γνωρίζω τούτο το τρόπο που το κάμνεις εσύ , αλλά έτσι πρέπει να τα έχουμε αποθηκευμένα και σε ασφαλές τόπο

Natassas blog tips είπε...

Κι εγώ πρέπει να τα τακτοποιήσω αυτά τα χω από δω κι από εκεί

ANNA FLO είπε...

Εγώ έχω το one drive και to google drive και στικάκια. Αλλά τα βίντεο δεν ξέρω πώς να τα φτιάξω και είναι μόνο το You tube αλλά δεν θέλω να τα πηγαινοφέρνω και δεν ασχολούμαι.
Καλή οργάνωση έχεις πάντως

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εγώ πάλι τα μεταφέρω στο Piccasa που με βολεύει αφάνταστα. όμως ο κύριος που φροντίζει τον υπολογιστή μου μου τα μεταφέρει κατά διαστήματα σε στικάκι που μου το δίνει.

Κυριακή στο σπίτι | Sunday at Home είπε...

Μια χαρά ωραία και ταχτοποιημένα τα έχεις. Απλά έχε το νου σου να προσέχεις την ιδιωτικότητα των αρχείων σου στο cloud γιατί πολλά ακούγονται κατά καιρούς για την ασφάλεια των προσωπικών μας δεδομένων.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...