Σάββατο 9 Μαρτίου 2019

Τα δώρα της Μαρίας Έλενας!


Η φίλη μας Μαρία Έλενα, που έχει τα μπλογκοσπιτάκια της  Γλυκιά Ζωή... και Μαρία Έλενα δημιουργίες μου έστειλε πρόσφατα πανέμορφα δωράκια για τη συμμετοχή μου στο δρώμενο ανταλλαγής χειροποίητου στολιδιού που είχε διοργανώσει. 

Το δρώμενο πραγματοποιήθηκε στις γιορτές των Χριστουγέννων.
Στην εικόνα που βλέπετε παρακάτω είναι τα δωράκια της Μαρία Έλενας, τα οποία μου άρεσαν πολύ και μου έδωσαν ιδιαίτερη χαρά!


Μέσα από αυτή την ανάρτηση θέλω να ευχαριστήσω τη φίλη μου Μαρία Έλενα για τα όμορφα δώρα της και την ευκαιρία που μου έδωσε να συμμετάσχω στο δρώμενο που διοργάνωσε. 





12 σχόλια:

Mia είπε...

Ειρήνη μου, να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

Giannis Pit. είπε...

Όμορφα Ειρήνη ! τυλιγμένα σε όμορφα συναισθήματα. Να τα χαρείς κορίτσι μου.

Κυριακή στο σπίτι | Sunday at Home είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια σου! Να τα χαρείς!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Αυτά είναι τα ωραία της μπλογκογειτονιάς !!!
Να χαίρεσαι τα δωράκια σου !!!
Καλά κούλουμα !!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

δωρακια απο καρδιας Ειρηνη μου η Μαρια Ελενα παντα προσφερει τετοια ομορφα δωρακια θα την θυμασαι οποτε τα βλεπεις να τα χαιρεσε..
Να περνας ομορφα με το μωρακι σου
Καλη Σαρακοστη να περνας ομορφα οτι μκαι να κανεις φιλακιααα!!

Μαρία Έλενα είπε...

Χαίρομαι που τα έλαβες γ΄λυκιά μου.
Φιλάκια ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πολυ ομορφα τα δωρα σου Συγχαρητηρια!!!1Καλη εβδομαδα να εχεις με ολα τα καλα 🌺

Rena είπε...

Ομορφ τα δωράκια σου!
Ομορφο και το μπλογκοσπιτο σου στο οποιο έρχομαι πρώτη φόρα!
Καλώς σε βρήκα!!!

to e-periodiko mas είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!! Να τα χαρείς κορίτσι μου!!
Φιλιά πολλά, καλό τριήμερο
Μαρίνα

Natassas blog tips είπε...

Πολύ ωραία τα δωράκια σου

Τζέσσυ είπε...

Γεια σου φίλη μου!!! Πολύ όμορφα τα δώρα!!!! Συγχαρητήρια και στις δυο!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πάντα όμορφα πράγματα να παίρνεις και να δίνεις...

καλό βράδυ,χάρηκα που περασες...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...