Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

Τα κιλά της εγκυμοσύνης!


Πριν την εγκυμοσύνη, όταν ήθελα να χάσω μερικά κιλά, απλά σταματούσα να τρώω γλυκά για λίγες μέρες κι έφτανα στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Μόλις γέννησα κι έχοντας πάρει 11 ολόκληρα κιλά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, είχα την εντύπωση ότι ακολουθώντας την ίδια τακτική, θα χάσω τα παραπανίσια κιλά.

Όμως, τα πράγματα δεν ήταν καθόλου έτσι. Αυτό μου δημιούργησε έναν μικρό πανικό, ειδικά από τη στιγμή που το καλοκαίρι κανονίζουμε να κάνουμε γάμο και βάπτιση. Έψαξα, λοιπόν, βρήκα διάφορα, αλλά αυτό που έψαχνα δεν είχε να κάνει με στερητικές δίαιτες ή οτιδήποτε θα με εξαντλούσε. Γενικά, τις φοβάμαι τις δίαιτες και ποτέ δεν έχω κάνει στη ζωή μου.

Το μόνο που έχω μάθει να κάνω από μικρή, είναι να τρώω υγιεινά. Το μοναδικό μου μειονέκτημα είναι ότι δε μπορώ να στερηθώ τα γλυκά.

Ψάχνοντας,  έπεσε μπροστά μου η δίαιτα των 1200 θερμίδων. Υπολόγισα ότι χρειάζομαι 1800 θερμίδες την ημέρα για να κάνω συντήρηση. Κατέβασα την εφαρμογή ΥΑΖΙΟ και άρχισα να μετρώ θερμίδες. Δε την ακολουθώ κατά γράμμα, αντίθετα, υπάρχουν αρκετές μέρες που λαμβάνω 1500 θερμίδες, ακόμη και 1700(σπάνια), απλά προσπαθώ να μη φτάνω τις 1800 θερμίδες. Και πράγματι, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.


Μέσα από αυτή τη διαδικασία έμαθα την έννοια των θερμίδων, κάτι το οποίο αγνοούσα εντελώς. Έμαθα να προσέχω τι τρώω και πόση ζάχαρη λαμβάνω και χωρίς δυσκολία λέω πλέον "αυτό δε το χρειάζομαι, ας μη το φάω" και περιόρισα στο ελάχιστο το "δε βαριέσαι, ας το φάω, τι ψυχή έχει ένα μπισκοτάκι". Επίσης, αντικατέστησα τα γλυκά και τις σοκολάτες με υποβρύχιο βανίλια. Ούτε που μπορούσα να φανταστώ πόσο πολύ θα με βοηθούσε μια τέτοια αλλαγή. Έτσι, δε στερούμαι και το γλυκάκι μου, αλλά κι αυτό με μέτρο.

Εκεί που έπινα γλυκό τον καφέ και μάλιστα με γάλα, τον πίνω πλέον ΣΚΕΤΟ και χωρίς γάλα. Στην αρχή δυσκολεύτηκα πολύ, αλλά σύντομα το ξεπέρασα και απολαμβάνω απίστευτα τον καφέ μου πλέον. Ψωμί δεν έτρωγα έτσι κι αλλιώς, αλάτι στο φαγητό έβαζα πάντα ελάχιστο, λάδι επίσης, τηγανιτά πολύ σπάνια και φαγητό απέξω επίσης. Οπότε από φαγητό δε χρειάστηκε ν' αλλάξω τίποτα. 


Απλώς το απόγευμα αντί να φάω σοκολατίτσα, θα προτιμήσω καροτάκι ή αγγούρι ή λίγο λάχανο ή ένα φρούτο. Επιλογές υπάρχουν πολλές. Το βράδυ μπορεί να πιω το κρασάκι μου, το τσιπουράκι μου, με ποπ κορν σπιτικά χωρίς αλάτι και με μπόλικη καυτερή πιπεριά ή ανάλατους ξηρούς καρπούς. Μερικές φορές, τρώω κι ένα τοστ.

Στην αρχή δεν έχανα τίποτα και η κοιλιά δεν έλεγε να πέσει.  Μετά από 6 μήνες που γέννησα και μετά από 4 μήνες που κάνω αυτή τη διατροφή έχω χάσει μόλις 5 κιλά. Μένουν 6 ακόμη για να φτάσω εκεί που ήμουν πριν μείνω έγκυος και θέλω να χάσω 5 επιπλέον για να αδυνατίσω λίγο περισσότερο από πριν. Αυτός είναι ο στόχος, αλλά πολύ αμφιβάλλω αν θα τα καταφέρω ως τον Ιούνιο που θέλω.
Ίδωμεν!

Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας!




12 σχόλια:

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

Θα την κοιτάξω αυτή την εφαρμογή για μια Φίλη μου που έχει θέμα με τα κιλά της.
Τα έχεις καταφέρει μια χαρά και σίγουρα θα φτάσεις στον στόχο σου.
Αφού έχεις θέληση και το έχεις πάρει απόφαση και το δουλέυεις μια χαρά θα τα καταφέρεις Φίλη μου.
Εδώ θα είμαστε να μας πεις και νεώτερα.
Καλό Σ/Κ να έχεις!

Μαρία Έλενα είπε...

Σου εύχομαι να τα καταφέρεις
Φιλάκια ...

Μαρία Γ. είπε...

Υπομονή και επιμονή και θα γίνεις καλύτερη κι από πριν.
Κι αν δεν είσαι τέλεια στο γάμο τί πειράζει;
Θα έχεις το μωρό σου αγκαλιά και αυτό θα καλύπτει τα πάντα.
Είσαι σε καλό δρόμο.
Μπράβο!

Mia είπε...

Ειρήνη μου, ήμουν και είμαι πάντα αδύνατη άρα δίαιτα δεν έχω κάνει ποτέ μου. Έχω όμως δύο πολύ οικεία μου πρόσωπα που όλο με δίαιτες καταπιάνονται και στο τέλος τις παρατούν. Θα τους πω για τη δίαιτα που προτείνεις και ίσως τα καταφέρουν. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Θα τα καταφερεις σιγουρα οταν το βαλεις στοχο ακαι το πιστεψεις...ολα ειναι στο μυαλο μας να βλεπουμε θετικα παντα τα πράγματα όλα θελουν τον χρόνο τους και υπομονη
Σου ευχομαι καλη επιτυχια.. και καλη εβδομαδα ...να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. φιλακιαα!!

Κυριακή στο σπίτι | Sunday at Home είπε...

Καλή δύναμη! Σιγά σιγά και όλα θα γίνουν!

airis είπε...

Ήρθα να βοηθήσω: η ζάχαρη ταΐζει τα καρκινικά κύτταρα. Αν το σκέφτεσαι συνέχεια
θα δεις πόσο εύκολα κόβονται τα γλυκά. Στο λέει μια πρώην γλυκατζού που τα έχει κόψει 9 χρόνια και
πάμε για τον 10ο!!!
Καλή δύναμη. Για να αλλάξει συνήθειες κάποιος χρειάζονται τουλάχιστον 21 ημέρες αδιάλειπτης προσπάθειας.
Αν αντέξεις 21 ημέρες μετά γίνεται παιχνιδάκι!
Πολλά φιλιά!
Α, και καλό μήνα!

to e-periodiko mas είπε...

Ειρήνη μου πιστεύω ότι μια χαρά θα τα καταφέρεις κι ας μην είναι μέχρι τον Ιούνιο, κανείς δεν θα το προσέξει. Όλοι θα βλέπουν μια όμορφη, χαρούμενη μανούλα!! Σημασία έχει ότι έχεις ένα στόχο και ήδη έχασες τα μισά!
Φιλιά πολλά, καλό μήνα με υγεία, φίλη!
Μαρίνα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλη μου αυτό το καιρό επίκαιρο τα όσα γράφεις για μένα γιατίιι...κάνω δίαιτα εδώ και 23 μέρες και την κρατώ.Η φίλη μου Ολίνα μου έδωσε και μία υπέροχη συνταγή με βρώμη για κεκάκια και είμαι μια χαρά. Κουράγιο και κράτα την όσο μπορείς.

Natassas blog tips είπε...

Άσε με αυτά τα κιλά τα παίρνεις και δε φεύγουν ποτέ

ANNA FLO είπε...

Καλό κουράγιο. Και στέβια αντί για ζάχαρη. Ακολούθα υγιεινή διατροφή και θα είσαι εντάξει. Να ξέρεις όμως ότι το σώμα αλλάζει μετά την εγκυμοσύνη και φυσιολογικό είναι.
Θα τα καταφέρεις συνέχισε έτσι.
Καλή σου μέρα
Τα φιλιά μου

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πανέμορφο έγινε το μπλογκ σου... τυχερές και τυχεροί όσοι απαλλάσσονται απ'' τα επιπλέον... κιλα...

καληνύχτα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...