Σάββατο 18 Αυγούστου 2018

Σκοπός δημιουργίας του ιστολογίου!


Καλώς Ορίσατε στο ιστολόγιο μου!

Είμαι η Ειρήνη και θα ήθελα στη πρώτη μου ανάρτηση να παραθέσω το λόγο για τον οποίο δημιούργησα αυτό το μπλογκ.

Όπως θα διαπιστώσατε και από τον τίτλο του ιστολόγιου μου, είμαι ένα δραστήριο άτομο που του αρέσει να καταπιάνεται με διάφορα πράγματα.
Συν τοις άλλοις, είμαι αρκετά οργανωτική. Μου αρέσει να κρατώ τις σκέψεις μου, τη ζωή μου, τα πράγματά μου σε τάξη. 
Σκοπός της δημιουργίας αυτού του ιστολογίου, λοιπόν, είναι η "τακτοποίηση" δικών μου σκέψεων κι ενδιαφερόντων, τα οποία θα ήθελα να μοιραστώ και μαζί σας.

Τα θέματα που με ενδιαφέρουν είναι πολλά και ποικίλα, οπότε το μόνο σίγουρο είναι πως όλο και κάτι που ενδιαφέρει κι εσάς θα βρείτε εδώ με τον καιρό.
Όπως ανέφερα και στην αρχή, αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση, η οποία ελπίζω να είναι σύντομη μεν, περιεκτική δε.
Σύντομα θα ακολουθήσουν περισσότερες αναρτήσεις, οι οποίες ελπίζω να κρατήσουν το ενδιαφέρον σας ζωντανό.

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε το μπλογκ μου!
Εις το επανιδείν!


1 σχόλιο:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Καλη αρχη σου εύχομαι!!! Ειναι μια πολυ ενδιαφέρουσα ενασχόληση και στην μπλογκόσφαιρα υπαρχει παντα χώρος για κατι νεο!! Φιλακια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...