Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019

Αγαπημένο Καλοκαίρι 2019!


     Αυτό το καλοκαίρι ήταν για μένα αλλιώτικο από τ' άλλα. Ήμουν απασχολημένη με τη φροντίδα του μωρού μου, το οποίο μεγαλώνει χαρίζοντάς μας απλόχερα νέες εμπειρίες. Παράλληλα, είχα ν' ασχοληθώ με τις προετοιμασίες της γαμο-βάπτισης που πραγματοποιήθηκε στις 25 Αυγούστου. Μιας γαμο-βάπτισης λιτής κι απέριττης, χωρίς στολισμούς, με λίγους κι εκλεκτούς καλεσμένους.

Όλα δημιουργήθηκαν με χαρά και αγάπη από εμένα και τις φίλες μου, με τις οποίες φτιάξαμε μόνες μας τις μπομπονιέρες και τα ελάχιστα διακοσμητικά που στόλισαν τα τραπέζια στο κέντρο. Την ίδια στιγμή είχα να οργανώσω το πάρτυ των πρώτων γενεθλίων του μικρού μου θησαυρού, που πραγματοποιήθηκε ανήμερα των γενεθλίων της στις 30 Αυγούστου.

Η μπομπονιέρα της γαμοβάπτισης
Οφείλω να ομολογήσω πως η κούραση ήταν απίστευτα μεγάλη, όμως περάσαμε υπέροχα. Ζήσαμε μοναδικές στιγμές ευτυχίας, νιώθοντας συναισθηματικά πιο κοντά στα αγαπημένα μας πρόσωπα. Τελικά, κάτι τέτοιες εκδηλώσεις, όταν δεν "ανοίγονται" πολύ, σε "φέρνουν" πολύ πιο κοντά σε φίλους και συγγενείς. 

Έφυγε ο Αύγουστος κι ήρθε ο Σεπτέμβρης, φέρνοντας το φθινόπωρο μαζί του. Μου αρέσει αυτή η εποχή γιατί είναι ο καιρός που θέτω νέους στόχους κι ετοιμάζω το σπίτι για τον χειμώνα. Επιπλέον, τον Σεπτέμβριο ελαττώνονται οι έντονοι ρυθμοί του καλοκαιριού, ενώ η αφόρητη ζέστη είναι πλέον παρελθόν.

Η τούρτα των γενεθλίων
Οι στόχοι μου φέτος είναι αλλιώτικοι από τους προηγούμενους κι ανυπομονώ να τους υλοποιήσω. Έχω την αίσθηση ότι ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά μου. Ένας κόσμος γεμάτος ευτυχία και μοναδικές εμπειρίες. Αυτή η αίσθηση δεν πηγάζει από το ότι παντρευτήκαμε με τον άντρα μου. Άλλωστε είμαστε παντρεμένοι με πολιτικό γάμο εδώ κι επτά έτη, ενώ μαζί μετράμε συνολικά έντεκα χρόνια. Ο γάμος είναι -για μένα- μια αναγκαία κοινωνική υποχρέωση, που δεν είναι ικανή να επιφέρει καμία ουσιαστική αλλαγή στη ζωή του ζευγαριού. 

Αντίθετα, η αλλαγή κι η απόλυτη ευτυχία επέρχεται με τον ερχομό ενός νέου μέλους στην οικογένεια. Ειδικά όταν αυτό το νέο μέλος αρχίσει να μεγαλώνει, να κινείται, να εκφράζεται, να εκδηλώνει τον χαρακτήρα του, όλα τότε είναι τόσο διαφορετικά, τόσο μοναδικά και παραδεισένια!

Τέλος, θέλω να ευχηθώ από καρδιάς Καλό Φθινόπωρο σε όλους με υγεία κι ευτυχία!

9 σχόλια:

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

Μόνο ή περισσότερες ευτυχισμένες στιγμές για όλους σας!
Τα καλύτερα εύχομαι!
Με αγάπη πάντα!

Giannis Pit. είπε...

Ειρήνη,
αγαπητή μου φίλη. Οι στιγμές που ζήσατε με τον ερχομό του παιδιού σας αλλά και αυτές που θα ακολουθήσουν είναι μοναδικές και υπέροχες. Απολαύστε αυτήν την περίοδο, έχει εκπληκτική ομορφιά και τρυφερότητα και ως νέοι γονείς θα γεμίσετε ευτυχία.
Χαίρομαι για το δέσιμό σας και το ότι κοιτάτε την ουσία της συμβίωσης και όχι τον τύπο. Αυτό σημαίνει πολλά θετικά για την ποιότητά σας.
Επίσης εκτιμώ σε σας την απλότητα που σημαίνει είστε αληθινοί ουσιαστικοί άνθρωποι χωρίς φανφάρες και τυπικότητες.
Καλή ξεκούραση, ναι κουραστήκατε το καταλαβαίνω. Καλό μήνα γόνιμο και χαλαρώστε να απολαύσετε τις στιγμές σας.
Πολλές ευχές μου.

Συννεφάκι είπε...

Ειρήνη μου,
εύχομαι καλό φθινόπωρο με υγεία.
Οι στιγμές με το μωράκι σου είναι ανεπανάληπτες και μοναδικές.
Να τις απολαμβάνεις και να επιτυγχάνεις όλους τους στόχους σου.
Φιλιά,
Άννα

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Εύχομαι ότι καλύτερο για σας και το μωράκι σας !!
Φιλιά !!

to e-periodiko mas είπε...

Να είστε πάντα ευτυχισμένοι, μέχρι τα βαθιά σας γεράματα, κοριτσάκι μου και να μεγαλώσετε το μωράκι σας μέσα στην ευτυχία και τη χαρά! Καλότυχο και πολύχρονο να είναι!!
Πολλά πολλά φιλιά
Μαρίνα

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

μόνο ωραίες στιγμές σας εύχομαι , ευτυχισμένες , χαρούμενες με ωραίες μοναδικές ξεχωριστές εμπειρίες κάθε φορά και φυσικά ΥΓΕΙΑ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

γεια σου δραστήρια με τις χαρές σου.. να σάς ζήσουν και καλοφώτιστο το παιδάκι...

καλόν Χειμώνα με υγεία...
γεια και χαρά...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

<3 - καρδούλα

LitsArt είπε...

Να ζήσετε ευτυχισμένοι και να χαίρεστε την κούκλα σας!
περιμένουμε περισσότερες φωτο να καμαρωσουμε το τι εφτιαξες γιατι ακόμη κ αν ηταν λιγα οπως λες, ηταν φτιαγμένα με πολύ αγαπη απο τη μανουλα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...