Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

Ευτυχισμένο το 2019!

Καλή Χρονιά σε όλους και όλες!
Το 2019 να φέρει σε όλο τον κόσμο υγεία και αγάπη!
Το νέο έτος να είναι η αρχή του τέλους των πολέμων και των αδικιών εις βάρος των άμαχων πληθυσμών!
Η νέα χρονιά να φέρει ειρήνη σε όλον τον κόσμο κι ευτυχία στα παιδιά και να μη θρηνήσουμε ξανά κανένα από αυτά!

Τη χρονιά που πέρασε έλαβα κι εγώ τα δωράκια μου, όπως από τη Μαρία , το δώρο της οποίας έφτιαξε ο γιος της. Ήταν από τη συμμετοχή μου στη μυστική ανταλλαγή δώρων που διοργάνωσε η ίδια. Ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου.


Ένα ακόμη δωράκι που με χαροποίησε ιδιαίτερα έλαβα από τον Τάσο Κάβουρα, τον οποίο φιλοξένησε η Μεμάρια στο μπλογκοσπιτάκι της και ο οποίος θέλησε να χαρίσει ένα βιβλίο σε όποιον σχολίασε στην ανάρτηση. Ευχαριστώ πάρα πολύ!




Καλή κι Ευτυχισμένη χρονιά σε όλους και όλες!

22 σχόλια:

Μαρία Νικολάου είπε...

Καλή Χρονιά!
Πάντα καλές στιγμές!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ευχομαι μια χρονιά γεμάτη ΑΓΑΠΗ,ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΑ σε σένα και στην οικογένειά σου ,να χαίρεστε το μωράκι σας!

Μαρία Πλατάκη είπε...

ΤΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΚΑΙ Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΣΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΙΡΗΝΗ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

drastiria είπε...

Μπέρδεψα τις Μαρίες. Χίλια συγνώμη, το διόρθωσα.

Μαρία Γ. είπε...

Μακάρι να πραγματοποιηθούν οι ευχές σου Ειρήνη μου, ευχές που τις συνυπογράφουμε όλοι μας.
Καλή Χρονιά!Πάντα με δώρα και χαρές για σένα :)

Μαρία Πλατάκη είπε...

Ειρήνη μου δεν πειράζει Συμβαίνουν αυτά Καλή και χαρούμενη χρονιά !!!!!!

Giannis Pit. είπε...

Όμορφα και καλόδεχτα δώρα ! να τα χαρείς Ειρήνη μου.
Καλή χρονιά να σου ευχηθώ με όλη μου την καρδιά.

syros2js είπε...

Με τόσο όμορφα δώρα και υπέροχες γνωριμίες να κυλήσει η νέα χρονιά, Ειρηνάκι μου!
Καλή χρονιά, μάτια μου!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

Maria είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
Καλή χρονιά!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

χρονια πολλα!
καλη χρονια!
με υγεια και καθε καλο!
φιλια πολλα!

Natassa's blog tips είπε...

Χρόνια πολλά κι από εδώ καλή χρονιά με επιτυχίες

Mia Petra είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και να χαίρεσαι
την οικογένειά σου Ειρήνη μου! Με γεια
τα δώρα! Τα βιβλία πάντα αγαπημένα! 🎅

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλή χρονιά να έχεις γλυκιά μου και όλα να σου πάνε κατ΄ευχήν.

LitsArt είπε...

Καλή χρονιά με υγεία , αγάπη και πολλές δημιουργικές στιγμές!!
Χρόνια πολλά!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Kαλή χρονιά με υγεία-αλληλεγγύη-έμπνευση.

Mia είπε...

Να τα χαρείς τα δώρα σου, Ειρήνη μου. Καλή Χρονιά, φίλη μου.

Αρτίστα του βωβού είπε...

Υπέροχα δώρα!
Καλή χρονιά Δραστήρια! 😊

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Τελεια τα δωρα σου!!!!Πρωτη φορα στο σπιτικο σου και μπαινω αφηνοντας 2019 ευχες για μια Ομορφη Νεα Χρονια γεματη υγεια και ευτυχια.Καλως σε βρηκα!!!!

DIMI είπε...

Πανεμορφα τα δωράκια που έλαβες Ειρήνη μου!! Να τα χαρείς!
Καλη χρονια με υγεία και αγάπη!! Καλο Σ/Κ!! Φιλάκια!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλή χρονιά με υγεία ,αγάπη και ωραίες στιγμές

να χαρείς τα δώρα σου

είδα και το όνομα σου στην κάρτα :) δεν ήξερα ότι σε λένε Ειρήνη

nikol είπε...

Καλή Χρονιά Ειρήνη μου να έχεις με υγεία και πολλές όμορφες στιγμές !!
Το βιβλίο της φωτογραφίας δεν είναι της Σταυρούλας Δεκοπούλου;;
Υπέροχα τα δώρα σου και να τα χαρείς καλή μου

Μαρία Έλενα είπε...

Χαίρομαι για το δωράκι σου αλλά εγώ διοργανωσα τη μυστική ανταλλαγή στολιδιου 18. Φιλάκια ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...