Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019

Φυσικό αρωματικό χώρου!


Αν κάτι μου αρέσει πολύ, είναι η ωραία μυρωδιά που αναδύεται σε έναν χώρο. Παλιά, συνήθιζα να αγοράζω διάφορα αρωματικά χώρου, τα οποία ήταν χημικά, πλέον όμως και ιδιαίτερα με το μωρό στο σπίτι, χρησιμοποιώ μόνο φυσικά αρωματικά με υλικά που έχω στο σπίτι μου.
Στις σπάνιες φορές που βάζω τηγάνι στο σπίτι και μυρίζει έντονα, συνηθίζω να βράζω νερό με δύο ξύλα κανέλας και αφήνω τη μυρωδιά να αναδύεται σε όλο το σπίτι. Άλλες φορές πάλι, χρησιμοποιώ καρφάκια γαρύφαλλου ή ακόμη και συνδυασμό των δύο. Για καλύτερο αποτέλεσμα, μπορούν να προστεθούν και φλούδες πορτοκαλιού.



Εναλλακτικά, μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει φλούδες λεμονιού και δεντρολίβανο. Πολύ ωραία μυρωδιά προσφέρει κι ο συνδυασμός πευκοβελόνων, δαφνόφυλλων και μοσχοκάρυδου.
Μάλιστα, τα αρωματικά μας μπορούμε να τα αποθηκεύσουμε σε γυάλινα βαζάκια και να τα βάλουμε σε διάφορα σημεία του σπιτιού με ένα ύφασμα από πάνω για να αναδύεται το άρωμα. Όποτε θέλω να μυρίζουν περισσότερο, τα ξαναβράζω και αυτό μπορώ να το επαναλάβω άλλες δύο φορές. Επίσης, μπορώ να τα διατηρήσω στο ψυγείο μέχρι την επόμενη φορά που θα θελήσω να αρωματίσω το σπίτι.
Ένας άλλος τρόπος για να δώσω άρωμα φυσικά στο χώρο μου, είναι να βάλω σε γυάλινο βαζάκι σόδα και να προσθέσω μερικές σταγόνες από το αγαπημένο μου αιθέριο έλαιο.


Τέλος, σε απλό κερί μπορείτε να δέσετε ξύλα κανέλας. Όταν ανάψετε το κερί θα αναδύεται το άρωμα της κανέλας. Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με έρευνες, η μυρωδιά της κανέλας βοηθά στη μνήμη και την ευτυχία.


Εσείς τι αρωματικά χρησιμοποιείτε για το χώρο του σπιτιού σας;

12 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ξέρεις τι άλλο με τρελαίνει ως φυσικό άρωμα Ειρήνη μου; Μην γελάσεις. Το λιβάνι! Ναι το λιβάνι. Και αν δεν ήταν ο καπνός που γενικά με την ρινίτιδα μου προκαλεί ένα θέμα, θα το ντουμάνιαζα συχνά. Θα μου πεις είναι φυσικό άρωμα; Μα νομίζω ναι έτσι δεν είναι;
Πάντως και οι αναφορές σου στις δικές σου πηγές είναι εκλεκτές.
Καλή Κυριακή απόβραδο κορίτσι μου.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Και μεις χρησιμοποιούμε , αλλά τα αγοραστά
μου αρέσει και μένα να μυρίζει όμορφα το σπίτι
αλλά εσύ πολλά καλά κάμνεις και δε χρησιμοποιείς τα έτοιμα και κάμνεις τα δικά σου
λόγω του μωρού σας
παλιά άκουσα ότι τα αρωματικά κεριά δεν κάμνουν καλό δεν είναι καλά και σταμάτησα να αγοράζω

Ariadni St. είπε...

Καλημερα και καλή εβδομάδα!
Πολύ ωραίες προτασεις και γω βαζω ξυλακια κανελας γυρω απ'τα κερια
και καρφωνω γαρυφαλάκια σε φλούδες πορτοκαλιού!
Η αδυναμια μου ομως ειναι η λεβαντα και το αρωμα της

nikol είπε...

Και μένα Ειρήνη μου μου αρέσουν πολύ τα φυσικά αρωματικά χώρου και κυρίως τώρα το χειμώνα που μένουμε πιο πολύ στο σπίτι ,κυρίως κανέλα, πορτοκάλι , λεμόνι πολύ αγαπημένα !!
Α ναι και η λεβάντα που λέει η Αριάδνη , έχω σε γλάστρα και την χρησιμοποιώ!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τι άλλο πιο όμορφο απ τα φυσικά αρώματα !!
Κι εγώ τα λατρεύω !!!

LitsArt είπε...

πριν τα παιδια κ εγω αγοραζα αρωματικα χωρου. μετα τα παιδια...μονο φυσικες λυσεις!
Πορτοκαλι με κανελα κυριως!
αυτο με τη σοδα δεν το ηξερα!θα το δοκιμασω ομως!!

Natassas blog tips είπε...

Πολύ όμορφη η σκέψη σου για τα φυσικά αρωματικά μιας και τα αγοραστά δεν κρατάνε πολύ και είναι πεταμένα χρήματα για μένα

Katrina είπε...

Πολύ όμορφες ιδέες εγώ κάνω αυτό με τη σόδα πολύ καλά κάνεις και δεν παίρνεις τα αγοραστά!!!!!Να έχεις μια όμορφη μέρα!!!!!

Mia Petra είπε...

Τέλειο άρωμα!
Κι εγώ όταν φτιάχνω μαρμελάδα μήλου με κανέλα,
(χωρίς ζάχαρη) αφήνω το άρωμά τους να ξεχυθεί
στο δωμάτιο! Φιλιά στο μπεμπέ και σε εσένα 💕

Νίκη είπε...

Πάντα ψάννω τέτοιες φυσικές λύσεις, γιατί ξέρω πόσο επικίνδυνα είναι τα χημικά αρωματικά. Θυμάμαι τιμας ειχε πει ο γιατρος όταν πήραμε τη μικρή μας από τη θερμοκοιτίδα: "δυο πραγματα απαγορεύεται να μπουν στο σπίτι σας, αρωματικά χωρου και μαλακτικά ρούχων"

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Μ αρεσουν κι εμένα οι μυρωδιές στο σπίτι !Μ αρεσει και η μυρωδιά που αναδύει το βρεγμένο χώμα!Μ αρέσει η μυρωδιά του ξύλου!Μ αρεσει αυτή η εποχή και ολες οι άλλες με τις μυρωδιές των λουλουδιών,αλλά μέσα στο σπίτι αυτό που χρησιμοποιώ περισσότερο οταν θέλω να απολαύσω χουχουλιάρικη και μυρωδάτη ατμόσφαιρα είναι βρασμένες φλουδες εσπεριδοειδών με κανέλα και μοσκοκάρφια.ΑΞΙΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ!!!!Και πόσο θυμίζει Χριστουγεννα!!!!

Sophie είπε...

Πολύ όμορφες και χρηστικές ιδέες!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...