Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Vikings


     Εδώ και λίγα χρόνια, κάποια χειμωνιάτικα βράδια μας περνούν παρακολουθώντας τη ξένη σειρά ιστορικού δράματος με τίτλο "Vikings". Καθώς λατρεύω να παρακολουθώ σειρές και ταινίες που περιγράφουν ιστορίες μιας άλλης εποχής, οι vikings έχουν καθιερωθεί στην οικογενειακή μας λίστα ταινιών-σειρών. 
     Στη σειρά αυτή παρουσιάζονται βασιλιάδες που υπήρξαν πραγματικά, τόσο στη Σκανδιναβία, όσο τη Μεγάλη Βρετανία και τη Γαλλία. Κάποιοι χαρακτήρες βέβαια, προέρχονται από μύθος των βόρειων αυτών λαών. Ατρόμητοι πολεμιστές, εξερευνητές. Πράγματι, οι Βίκινγκς υπήρξαν εξερευνητές και ανελέητοι κατακτητές. Έχοντας ως αρχική τους βάση, σπίτι τους την άγονη και παγωμένη Σκανδιναβία, το είχαν συνήθειο να κάνουν επιθέσεις, λεηλασίες, να κατακτούν με τον χειρότερο τρόπο, ασκώντας ωμή βία, δίχως έλεος στις περιοχές που έβαζαν στο μάτι. Η Αγγλία ήταν ο κύριός τόπος δράσης τους. 
     Δέος προκαλεί αναμφίβολα η μυθολογία των Βίκινγκς, στοιχεία της οποίας παρακολουθούμε στην ομώνυμη σειρά. Ο μάντης τους συγκλονίζει σε όλες τις σεζόν. Αινιγματικός, τρομακτικός τόσο στην όψη, όσο και στις προφητείες του, αλλά τόσο αληθινός σχετικά με αυτές. Απολαμβάνει του σεβασμού όλων, ακόμη και των πιο δυνατών, των πιο ισχυρών. Άραγε τι να του επιφυλάσσει το μέλλον και ποιο το τέλος του;
     Ίντριγκες, έρωτες, πάθη, συμμαχίες και προδοσίες είναι τα νόστιμα συστατικά του έργου. Παραδόσεις και δοξασίες είναι διάχυτες στη σειρά. Χριστιανισμός και Παγανισμός, η μετάβαση από τη μια θρησκεία στην άλλη, φιλία κι έχθρα. Γενιές και γενιές έρχονται και πάνε, αφήνοντας η καθεμιά το δικό της στίγμα, το δικό της λιθαράκι για το μέλλον.
     Στην έκτη σεζόν που παρακολουθούμε αυτόν τον καιρό, μια νέα γη ανακαλύπτεται. Ένας τόπος πέρα για πέρα ακατοίκητος και άγονος. Ένα μέρος άγριας ομορφιάς, όπου φαίνεται πως ο άνθρωπος, ότι και να κάνει, δε θα μπορέσει να κατοικήσει. Είναι όμως έτσι...; Πάρα πολλές ανατροπές, μυστικά έρχονται στο φως... 

 Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας!



     

13 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Οι Υπερβόρειοι. Όπως τους έλεγαν οι Έλληνες στην αρχαία εποχή ε ; πάντα με ένα μυθικό δικό τους ενδιαφέρον. Με παραδόσεις, θρύλους και όλα εκείνα που έχουν το δικό τους μυστήριο. Πρέπει να είναι όμορφη σειρά Ειρήνη.
Να την χαρείς λοιπόν.
Εμείς σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία που μας έδωσες. Σε φιλώ καλή μας φίλη. Όμορφο Σαββατοκύριακο.

Mia Petra είπε...

Κι εμένα μου αρέσει ο,τι είναι "εποχής".
Είναι σα να μεταφέρεται κανείς μαγικά,
σε μια άλλη διάσταση! Καλή Κυριακή!🌺🌼

Μαρία Γ. είπε...

Κι εμένα μου αρέσουν οι ταινίες και οι σειρές εποχής. Και η "δική" σου Ειρήνη φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα. Θα την ψάξω.
Σ'ευχαριστώ για την πληροφορία.
Καλό βράδυ :)

Κυριακή στο σπίτι | Sunday at Home είπε...

Αγαπημένη σειρά και δική μας Ειρήνη. Καλή απόλαυση!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αμα είναι καλή η σειρά ή η ταινία, δεν θες κάτι άλλο
ευχαριστω που περνάς, δεν σχολιάζω τώρα πολύ στα μπλογκ, έχω πέσει με τα μουτρα στο φεις...

γειακαι χαρά...

Τζέσσυ είπε...

Μμμ ενδιαφέρουσα πρόταση! Ειδικά αυτόν τον καιρό που έψαχνα μια σειρά να βλέπω στα αγγλικά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Θα την ψαξω την σειρα γιατι μου αρεσουν αυτου του ειδους οι ταινιες!!!!!Να εισαι καλα και με το καλο ο μηνας Μαρτης🌺

Κική Κωνσταντίνου είπε...

δεν ειμαι φαν αλλα σε ευχαριστω που μου εμαθες κατι που δεν ηξερα
ισως στο μελλον την δω

φιλια πολλα

Natassas blog tips είπε...

Ευχαριστώ για την ενημέρωση

Leviathan είπε...

Δε την έχω δει, αλλά ξέρω πως είναι εκπληκτική! Ίσως πρέπει να κάνω την αρχή!
Να σαι καλά 🏵️
Καλό μεσημέρι εύχομαι και καλό μήνα 🌼

to e-periodiko mas είπε...

Έχει πάρει τα μυαλά της κόρης μου, πρέπει να σου πω!! Την αγάπησε αυτή τη σειρά. Εγώ δύο επεισόδια είδα και μου φάνηκε λίγο "άγρια"...
Φιλιά Ειρήνη μου
Μαρίνα

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου, αν και δεν είμαι λάτρης.... οι κόρες μου είναι !
Καλό σου μήνα !!!!! Τα φιλιά μου !!!!!

χρυσάνθη είπε...

Καλά να περνάς φίλη μου ! Να κάνεις και να βλέπεις ότι σε ευχαριστεί . Φιλάκια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...