Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Γεννήσαμε!


Στις 30 Αυγούστου 2018 ήρθε στο κόσμο η μικρή μου.
Ένας μικρός άγγελος μπήκε στη ζωή μας και την αναστάτωσε με την καλή έννοια.
Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. 
Ευτυχία, χαρά, άγχος, ανησυχία για τη σωστή φροντίδα της μικρής ψυχούλας.


Η εμπειρία της γέννας ήταν σοκαριστική, παρόλο που ο γιατρός αποδείχθηκε θαυμάσιος!


Μια εβδομάδα έχει περάσει και ακόμη νιώθω πως δεν έχω συνέλθει. Νυστάζω διαρκώς και είμαι εξαιρετικά ευσυγκίνητη.  Ελπίζω να συνέλθω σύντομα και να μπορώ να χαρώ περισσότερο το μωράκι μου και την οικογένεια μου.



14 σχόλια:

Μαρία Γ. είπε...

Nα σας ζήσει το αγγελούδι σας!!!
Εύχομαι να έχει μια υπέροχη, τυχερή γεμάτη χαρά ζωή!
Σας περιμένουν πολύ όμορφες στιγμές, αξέχαστες, όπως θα τη βλέπετε να μεγαλώνει.
Να είστε όλοι καλά :)

Drastiria είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου!

Daphnofila art jewelry είπε...

Καλημέρα Ειρήνη. Να σας ζήσει το κοριτσάκι σας!Ως μαμά κι εγώ, σε διαβεβαιώνω ότι θα απολαύσετε υπέροχες στιγμές ως οικογένεια, καθώς θα μεγαλώνει αυτό το μικρό πλασματάκι!!!! Φιλιά, Δάφνη!

Drastiria είπε...

Ευχαριστώ πολύ Δάφνη μου!!!

Katrina είπε...


Εύχομαι να σας ζήσει το νέο μέλος της οικογένειας. Να το καμαρώσετε όπως επιθυμείτε​ πάντα γερό κι ευτυχισμένο να είναι!!!!



Drastiria είπε...

Ευχαριστούμε!!!!

Τριανταφυλλένια είπε...

Να σας ζήσει το κοριτσάκι σας! Καλή επάνοδο και καλή δύναμη!!

DIMI είπε...

Ειρηνακι μου καλώς σε βρήκα και παλι!
Κάθε φορά που περναγαμε απο Στυλίδα και ΛΑΜΙΑ σε σκεφτόμουν!
Τι ευχάριστα νέα βλέπω! Να σας ζήσει η μικρή πριγκίπισσα και να την καμαρώνετε όπως επιθυμείτε!Καλη δύναμη και θα τα ξαναπούμε!Καλο Φθινόπωρο!Φιλακια!!

Drastiria είπε...

Πόσο χάρηκα μόλις είδα αυτό το σχόλιό σου, Dimi μου!!!
Καλό μας Φθινόπωρο!!! Φιλιά πολλά!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Nα σας ζήσει η μικρή σας Πριγκιπέσσα,ηρθε να ομορφύνει τον κόσμο σας κι ευχομαι να χει το μέλλον που ονειρεύεστε!

Mia είπε...

Να τη χαίρεσαι τη μικρή σου, Ειρηνούλα μου. Να τη δεις όπως ποθείς. Πολλά πολλά φιλιά και στις δυο σας.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Τι όμορφο να έρχεται στον κόσμο μια ψυχούλα!!!!! είναι το ομορφοτερο δωρο του κοσμου.. να παιρνεις στην αγκαλια σου το μωρό σου.. !!
να σας ζήσει η κούκλα σας και μονο χαρές να εχετε και να την καμαρωσετε οπως αγαπατε...!!! φιλακια εις διπλουν!!
Κ

Maria είπε...

Να σας ζήσει το μωράκι να είναι ευλογημένο,γερό και καλότυχο μέσα στην ζωή του!!!!!!
Αυτές οι στιγμές με το μωράκι μέσα στην αγκαλιά σου είναι μοναδικές και ανεπανάληπτες,να την καμαρώνετε όπως επιθυμείτε κι αγαπάτε!!!
Φιλάκια!!!

Eleftheria Siatira είπε...

Να σας ζήσει!
Γερο και τυχερό να είναι!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...